Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
öyle diyorsun yalnız hepsinin ayrı bir klasmanı var arkadasım :)

Haa bana sorarsan da ; 250 kategorisinde ; Hyoların sıfırları max 8ooo olmalı; kawasakiler ise 9ooo olmalı... Belki de bu bile fazla :)

Ama dediğimiz gibi bu biraz da klasman meselesi...

YZF 125 R ı örnek alırsak; sıfırı 9ooo civarında satılıyor :)
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
7
benim ilk deneyimim olacak bu zamana kadar yamaha crptoyn kullandım artık büyük mtor almak istiyorum tercihim kawasaki ninja 250r ama onun da göstergeleri ve ön farından fazla hoşlanmadım. ama yakıtı ve fiyatı ii gibi 23 km 1 lt yakıyomuşş, sıfırı 5.500€ ...
bu motorun orjinal egzoz sesi nasıl bilmiyorum kulanan veya gören varsa bu konuda yardımlarınızı bekliyorumm...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
valla arakdaşım yakından incelemedim ama on numara motor diye duyuyorum heryerden.tavsiye ederim:)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
250r 2. elde temiz oludkatan sonra 7-8 milyarı hakeden bir alet,Bu fiyat politikası cok berbattır asla buna göre kıyaslama yapmayın.

14 milyara 2005 600rr da var 1000rr da var :)
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
7
benim ilk büyük motor deneyimim olacağı için 250 lik ile başlamak istiyorum ama sesi nasıl motorun onu bulamadım, bide bildiğiniz 2007 model den itibaren kawasaki ninja 250r satılık varsa bilgilendirirseniz sevinirimm..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
benim ilk büyük motor deneyimim olacağı için 250 lik ile başlamak istiyorum ama sesi nasıl motorun onu bulamadım, bide bildiğiniz 2007 model den itibaren kawasaki ninja 250r satılık varsa bilgilendirirseniz sevinirimm..

Çok temiz çiziksiz bayandan 2009 var kardeş uyar mı?
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
43
ben bi hafta önce aldım motoru herkeze taviye ederim görünüşü mükemell herkezz 600 luk sanıyorr ama ses problemi var orjınal egsozdan hiç ses çıkmıyo egsozz tarkırmam lazım bana taviye edebileceginizz bir egsozz varmıı???
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
yusuf_demir var bide Şule, Doğanla da onunla da görüşün artık ben çekiliyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst