Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
kawasaki kalitesi tartışılmaz hyo ile de kıyaslanmaz...ama pahalı görüldüğü için hyo kadar tutulmayan bir seri zira bu fiyatlara 600cc makina bulabiliyosun,malesef bende hyo almayı düşünüyorum ama 250 ninjaya hayranım orası ayrı:wiinkk:param olursa yeşil olanından gözüm kapalı alırım ama şimdilik hyo ya geçebilirim...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Burda hiçbir motor sorunmus gibi gösterilmiyor!

Ama doğru olanı yazmamız gerekiyor... Yalan yanlıs bişey de yazılmıyor sadece olan dile getiriliyor :bounce:

Racing tarzı oturus pozisyonuna sahip bir motor almak isteyen gidip ninja alıp da hayal kırıklığına uğramasın diye konusuluyor bu konular!
Herkes ne kullanacaksa tanısın alsın; yoksa buda hiç bir motor kötülenmiyor!
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
benim de aslında anlatmak istediğim bir yerde bu zaten...
ben maddiyat meselesini de bir kenara bırakıyorum.bunun bir tercih meselesi olduğunun anlaşılması gerekir sadece...:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

Burda hiçbir motor sorunmus gibi gösterilmiyor!

Ama doğru olanı yazmamız gerekiyor... Yalan yanlıs bişey de yazılmıyor sadece olan dile getiriliyor :bounce:

Racing tarzı oturus pozisyonuna sahip bir motor almak isteyen gidip ninja alıp da hayal kırıklığına uğramasın diye konusuluyor bu konular!
Herkes ne kullanacaksa tanısın alsın; yoksa buda hiç bir motor kötülenmiyor!

yanlış birşey veya yalan birşey yazıldığını düşünmedim zaten.
zaten kawa 250'nin bu özelliğini bilerek alıyor,almak isteyenler.
ayrıca kawasaki 250 alıp da oturuş pozisyonu dolayısı ile hayal kırıklığına uğrayacak kimsenin de bulunduğunu sanmıyorum.
bu motor böyle...
yine de yorumun için sağol.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yok sa bi sıkıntı yok :)

Ben de Kawasaki mi alsam naapsam :)

2004-2006 636 hastasıyım bu arada :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
kawasaki kalitesi tartışılmaz hyo ile de kıyaslanmaz...ama pahalı görüldüğü için hyo kadar tutulmayan bir seri zira bu fiyatlara 600cc makina bulabiliyosun,malesef bende hyo almayı düşünüyorum ama 250 ninjaya hayranım orası ayrı:wiinkk:param olursa yeşil olanından gözüm kapalı alırım ama şimdilik hyo ya geçebilirim...


arkadaşım yaza doğru 2. el piyasasını takip et.. ortalık kaynıyacak...
hyo alıp aklında kawa kalmasın.. ben dişimi sıkıp bekledim sende biraz daha bekleyip 7500 civarında bulabilirsin.. hyo ya ne kadar vermeyi düşünüyorsun ki??

aklınızda bu paraya değer mi diye bi soru işareti kalmasın...
bu arada ben bu motorun yetkili satıcısı değilim:)) yorumlarımızı bunları dikkate alarak okuyun..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ayrıca kawasaki 250 alıp da oturuş pozisyonu dolayısı ile hayal kırıklığına uğrayacak kimsenin de bulunduğunu sanmıyorum.
bu motor böyle

Samsun'dan bir arkadaşım; NiNJa ile anlaştı Ankara'da... 7 Bin küsürlü bir fiyata... Cocuk gidip motora oturduğunda; altımda bisiklet gibi kaldı dedi..
Bu nedenle vazgecti...Bosuna masraf etti anlayacağın.
Yani herkes motor biliyor; herkes motoru tanıyor diye düşünmeyin...
Tanısınlar diye elimizden geleni yapıyoruz işte :wiinkk:
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
Samsun'dan bir arkadaşım; NiNJa ile anlaştı Ankara'da... 7 Bin küsürlü bir fiyata... Cocuk gidip motora oturduğunda; altımda bisiklet gibi kaldı dedi..
Bu nedenle vazgecti...Bosuna masraf etti anlayacağın.
Yani herkes motor biliyor; herkes motoru tanıyor diye düşünmeyin...
Tanısınlar diye elimizden geleni yapıyoruz işte :wiinkk:
cakalaz kardeş motor işi biraz da ilgi alaka işi bence ve o motordan samsunda da var bunu biliyorum.yani arkadaş keşke ankaraya kadar masraf yapmasaymış bu motoru görmek için...samsun motosiklet kulübü ile iletişime geçmesini öneriyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İŞTe herşey bizim bildiğimiz gibi olmuyor... Ben ikinci el samsun'da hiç görmedim ayrıca :)

Yani demek istediğim; oLuyor; ne kadar konussak da bazı özellikleri bilmeyen arkadaslar oluyor...

Ve şunu da söyleyeyim; Hyosung'un ; Kalıbını bilmeden görmeden almaya giden biliyorum :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:queen:Ben mi karşılastırma yapıyor muşum :p :queen:

Ben iki motor dile getirildiği zaman gerekli bölümlerde Karsılastırma yapıyorum. Hiç bir zaman Şu iyidir bu iyidir demedim.Yalnız kawasaki kalitesinin Hyosung'un önünde olduğunu hep belirttim :bounce:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
:queen:Ben mi karşılastırma yapıyor muşum :p :queen:

Ben iki motor dile getirildiği zaman gerekli bölümlerde Karsılastırma yapıyorum. Hiç bir zaman Şu iyidir bu iyidir demedim.Yalnız kawasaki kalitesinin Hyosung'un önünde olduğunu hep belirttim :bounce:

:) Gelişme var farkındayım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:20 ----------

Selamlar
Yeşil ninja arıyorduk bir kardeşimize :) en kısa zamanda size döneceğiz :)

OK.

Saygılar.
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
387
arkadaşlar size bir kac sorum olucak bende düşünüyorum 250r almayı km de ne kadar yakıyor ve titreşim varmı motorda birde artcının rahatlığı nasıl motor üzerinde bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden tşk'ler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------

bilgi vericek birileri yokmu...:pr:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ tatlisert;

Ben öğrendiklerim kadar bilgi vereyim dostum ;

Yakıt bakımından; 130-140 Kurus diye biliyorum...Titreşimi sorman hata zaten :) oLur mu öyle sey :)
Yalnız artçı rahatlığı konusunda bişey diyemeyeceğim :) Hiç artcısı olmadım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ne B...K atması :)

Övüyoruz motoru burda :) Bildiklerimizi de yazmayalım mı Ninjacılar yazmıyorsa biz varız :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Alın arkadaşım alın en azından karizması var.
-Motorun ne ?
-Kawasaki.
-Öfff ..
-Senin ne ?
-ST Kanuni :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst