- Katılım
- 22 Haz 2009
- Mesajlar
- 1,279
kawasaki kalitesi tartışılmaz hyo ile de kıyaslanmaz...ama pahalı görüldüğü için hyo kadar tutulmayan bir seri zira bu fiyatlara 600cc makina bulabiliyosun,malesef bende hyo almayı düşünüyorum ama 250 ninjaya hayranım orası ayrı:wiinkk
aram olursa yeşil olanından gözüm kapalı alırım ama şimdilik hyo ya geçebilirim...