- Katılım
- 3 Ocak 2007
- Mesajlar
- 521
Hayırlı olsun güle güle kullan. temizleyecek bi aksesuar daha çıktı.:queen:
Eyvallah, çıkarması kolay , temizlemeside sanırım :cat:
Hayırlı olsun güle güle kullan. temizleyecek bi aksesuar daha çıktı.:queen:
arkadaşlar bugün ayağımın tozuyla geldiğim evimde ilk fotoğrafım
çok şükür bir aksilik olmadı ve kawasakime kavuştum...
ilk tecrübem ise arka fren ile ilgili oldu,fazla sert olmamak gerekiyormuş![]()
arkadaşlar bugün ayağımın tozuyla geldiğim evimde ilk fotoğrafım
çok şükür bir aksilik olmadı ve kawasakime kavuştum...
ilk tecrübem ise arka fren ile ilgili oldu,fazla sert olmamak gerekiyormuş![]()
arkadaşlar bugün ayağımın tozuyla geldiğim evimde ilk fotoğrafım
çok şükür bir aksilik olmadı ve kawasakime kavuştum...
ilk tecrübem ise arka fren ile ilgili oldu,fazla sert olmamak gerekiyormuş![]()
ninja zxr 250 kullanan yokmu arkadaşlar aranızda
Selam Arkadaslar ben balıkesirden cem honda beat den sonra ılk vıteslı motorumu Kawasaki ninja 250 yi almıs bulunuyorumm gercekten cok kalıtelı ve zevklı bı motor kullandıkca ıyı kotu sızınle paylasmaya calısıcamm.
Motor Üzerinde Yan profilden seyir halindeyken bir kaç foto yükleyin arkadaslar!