Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Kas 2009
Mesajlar
4
Selam arkadaşlar,

Ben de 2. el bir ninja 250 ile aranıza katıldım, henüz yeni ehliyet almak üzere olduğumdan şimdilik garajda yatıyor, yavaş yavaş trafiğe çıkacağız artık :)

Şöyle bir sorum var, sanırım aldığım motorun rölanti ayarı düşükmüş, 1. viteste debriyaja basılıyken kısa bir süre sonra motor duruyor. Aynı şekilde çok düşük hızda 1de giderken gazı kesince motor gene kendiliğinden duruyor. Tam olarak bu ayar nasıl, neresinden yapılıyor bilgi verebilir misiniz?
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
arkadaşım bende cıbırdan sonra aldım bu motoru şiddedle tavsiye ederim...
ama bu topiğe yazma, cvp çıkmaz ben 175 bastım ama bunun bi önemi yok çünkü şehiriçinde 130 dan fazla basmıyosun.. bu hızada çoook rahat ve atak bi şekilde çıkıyo.. görünüm ve sesiyle tatmn edici bir motor.. (bende muzzy egzos var) mutlaka egsoz almanı tavsiye ederim two bros, yoshımura yada muzzy..
herhangi bişey takılırsa kafana yardımcı olurum..
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
arkadaşlar merhaba;
ben de aranıza yeni katıldım...
kısmetse yarın,sizlerin yazmış olduğu bilgiler ile hatim ettiğim forum sayfalarına
ninja 250r sahibi olarak ben de katılmak istiyorum.
tabi bir aksilik olmazsa...
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
arkadaşlar bugün ayağımın tozuyla geldiğim evimde ilk fotoğrafım :)
çok şükür bir aksilik olmadı ve kawasakime kavuştum...
ilk tecrübem ise arka fren ile ilgili oldu,fazla sert olmamak gerekiyormuş:)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
arkadaşlar bugün ayağımın tozuyla geldiğim evimde ilk fotoğrafım :)
çok şükür bir aksilik olmadı ve kawasakime kavuştum...
ilk tecrübem ise arka fren ile ilgili oldu,fazla sert olmamak gerekiyormuş:)

hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullan inşallah
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
arkadaşlar bugün ayağımın tozuyla geldiğim evimde ilk fotoğrafım :)
çok şükür bir aksilik olmadı ve kawasakime kavuştum...
ilk tecrübem ise arka fren ile ilgili oldu,fazla sert olmamak gerekiyormuş:)

Güle güle kullan,hayırlı olsun. Lastikler çok kaliteli değil fazla yatmamaya çalış.:cat: Bende günde 3 defa arka lastiği kitleyip kaydırıyorum, heyecan oluyor:pr:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
arkadaşlar bugün ayağımın tozuyla geldiğim evimde ilk fotoğrafım :)
çok şükür bir aksilik olmadı ve kawasakime kavuştum...
ilk tecrübem ise arka fren ile ilgili oldu,fazla sert olmamak gerekiyormuş:)


Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğimle, lastiklerin kalitesi kötü değil fakat her motosiklette olduğu gibi sert basınca kızaklıyor. Dikkat etmek gerekli.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
teşekkür ederim arkadaşlar;
ben de derhal kullanmak için can atıyorum ancak ehliyet meselesi aralık itibarı ile çözülecek
ve yavaş yavaş tecrübe etmeye başlayacağım...
acelem yok!!! nasılsa tüm yollar bizim için:)
 
Katılım
16 Kas 2009
Mesajlar
4
Arkadaşlar hepinize iyi bayramlar.

Ataşehir yakınlarında ufak tefek bakımlar için bildiğiniz usta/servis var mı acaba? Bildiğim kadarıyla kawasaki yetkili servisi en yakın soğanlıkta var.
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
Selam Arkadaslar ben balıkesirden cem honda beat den sonra ılk vıteslı motorumu Kawasaki ninja 250 yi almıs bulunuyorumm gercekten cok kalıtelı ve zevklı bı motor kullandıkca ıyı kotu sızınle paylasmaya calısıcamm.
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
Selam Arkadaslar ben balıkesirden cem honda beat den sonra ılk vıteslı motorumu Kawasaki ninja 250 yi almıs bulunuyorumm gercekten cok kalıtelı ve zevklı bı motor kullandıkca ıyı kotu sızınle paylasmaya calısıcamm.


hoşgeldin arkadaşım.. 2. elmi aldın resim bekliyoruz.. güle güle kullan..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motor Üzerinde Yan profilden seyir halindeyken bir kaç foto yükleyin arkadaslar!
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Motor Üzerinde Yan profilden seyir halindeyken bir kaç foto yükleyin arkadaslar!

seyirhalinde yandan pek yok bunlar var . güzel görünüyor
2009%5C11%5C15%5Cbikepics-1830936-full.jpg


2009%5C10%5C03%5Cbikepics-1795698-800.jpg


2009%5C07%5C15%5Cbikepics-1727453-800.jpg


2009%5C06%5C21%5Cbikepics-1704408-800.jpg

2009%5C10%5C29%5Cbikepics-1816940-full.jpg

2009%5C10%5C29%5Cbikepics-1816942-full.jpg

2009%5C12%5C14%5Cbikepics-1853369-full.jpg

2009%5C06%5C21%5Cbikepics-1704408-800.jpg

2009%5C12%5C14%5Cbikepics-1853372-full.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------

2009%5C09%5C17%5Cbikepics-1782625-full.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst