Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ninja'nın zaten ilk alındığı gün Arka lastiği 150-60-17 yapılmasıdır... Hızlanmasını etkileyeceğinni sanmıyorum; cünkü motor o kaybı karsılayabilecek gücte...3-5 km/h son hızda belki oynar... Ama kesinlikle Virajlarda rahatlık için 150-60-17 tavsiye ederim...
Benim arka lastik 150-70-17 Virajlarda sorun yaratıyor; Çünkü yanak Cok geniş... Ben de kısa zaman içerisinde 160-60-17 alıp takacağım :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ferhat cım ben lastiği henüz değiştirmedim; Bu yüzden marka vermem doğru olmaz. Ama Michelin Bakacağın ilk etapda :) Herkes memnun cünkü :)
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
arkadaşlar Antalya da yetkili servis olarak z moto yok sanırım..
siz motorlarınızı nereye götürüyorsunuz... eski sanayide bi servis var amafazla tutmuyolar..
ninja 250 için soruyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
40
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor bence güzel ama hız ve çekiş ne durumdaki?bilen varmı sonuçta siboplu ve 250 iki zamanlılar kadar atik olcağını sanmıyorum bu cc de
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Arkadaşlar 19'ında verdiğim çamurluk siparişi jet bir hızla Florida'dan dün geldi bugün taktım, testi artık yağmurlu havaya

 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
52
ara hızlanmalar felan nasıl ? hyosung gt250r ve bunu kullanan var mı bi yorum yapabilir mi
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
Arkadaşlar motorumu İstanbuldan getirdim..zxr 250r yeşil. Antalyadayım şu anda..
ana sayfada sohbet sayfasında konusu var..
asıl sorum lastik değiştirmem lazım değiştirenler varsa tavsiyelerini bekliyorum..
sadece arka değiştiricem ancak tekeri büyültme konusunda tedirginm..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ferhat Netten lastiklere baktın mı hiç ?

150 veya 140 ebatlarında kullanabilirsin. Daha genişi motoru yoracaktır...
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
cakalaz abi burda bizden başka yaşayan yok abi ya...
ben cıbırdada bi boy büyük kullanıyodum onda performans farkını hissetmiştim..
ninjada nasıl etkiler bilmem.. ama sorun olur gibime geliyo..
orjinal lastiği o kadar gözüme batmadı..
bu arada hiç araştırmadım lastikleri
bi fikrim yok yani...
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
118
Merhaba arkadaşlar,

2010 Ninja'lar çıkınca, 2010 temmuz ayı gibi 2008 modellerin 2.el fiyatında düşme olur mu?
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
ARKADAŞLAR.... motoru servise götürcem... ne yağ tavsiye ederler bilmiyorum ama sizin ne kullandığınızı öğrenmek istedim.. antalyada kışın ortalama 10 derece farzedin..
yarı sentetik 15 40 mı yoksa başka tavsiyeniz varmı...??
ninja için serviste ne tavsiye ediyorlar??
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
Merhaba arkadaşlar,

2010 Ninja'lar çıkınca, 2010 temmuz ayı gibi 2008 modellerin 2.el fiyatında düşme olur mu?
tabiki bi miktar düşer. Nisan gibi fiyatları takibe başla sezon başlamadan alırsan bol bol gezecek zamanın olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------

ARKADAŞLAR.... motoru servise götürcem... ne yağ tavsiye ederler bilmiyorum ama sizin ne kullandığınızı öğrenmek istedim.. antalyada kışın ortalama 10 derece farzedin..
yarı sentetik 15 40 mı yoksa başka tavsiyeniz varmı...??
ninja için serviste ne tavsiye ediyorlar??
Serviste castrol 15-40 doldurdular. sanırım yarı sentetikti tam hatırlamıyorum. İstanbul daha soğuk olmasına karşın 15-40 yeterli.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:26 ----------

Arkadaşlar 19'ında verdiğim çamurluk siparişi jet bir hızla Florida'dan dün geldi bugün taktım, testi artık yağmurlu havaya

Hayırlı olsun güle güle kullan. temizleyecek bi aksesuar daha çıktı.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst