- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
Ninja'nın zaten ilk alındığı gün Arka lastiği 150-60-17 yapılmasıdır... Hızlanmasını etkileyeceğinni sanmıyorum; cünkü motor o kaybı karsılayabilecek gücte...3-5 km/h son hızda belki oynar... Ama kesinlikle Virajlarda rahatlık için 150-60-17 tavsiye ederim...
Benim arka lastik 150-70-17 Virajlarda sorun yaratıyor; Çünkü yanak Cok geniş... Ben de kısa zaman içerisinde 160-60-17 alıp takacağım
Benim arka lastik 150-70-17 Virajlarda sorun yaratıyor; Çünkü yanak Cok geniş... Ben de kısa zaman içerisinde 160-60-17 alıp takacağım
