Uzun zamandır araştırıoyrum bu motoru, Galiba Cbrdan sonra bunu alıcam![]()
arkadaşlar.. peşin peşin alınmayın dedim.. ama benim sıkıntım 3 mesajımada uzun süre cevab yazılmaması.. eğer kimse bilgi sahibi değilse bu topigin anlamı ne??
en azından bu topiği açan arkadaş düzenli olarak soruları yanıtlamalı..
cbr 125 topigindeki arkadaşımız düzenli olarak mesajları kontrol edip cevab veriyor bilgi sahibi değilsede yönlendrme yapıyor..
bence topic bu şekilde herkese faydalı olabilir..
bunlasr benim düşüncem kimse kırılmasın lütfen, yalnızca bu ortamın herkes için faydalı olmasını istiyorum
walla ilk biliosun cbr istiodum utku ama artık ben de buna doğru kaymaya başladım.. cbr 250 rr yeniden üretilmeyecekse bundan başka seçenek kalmıyor![]()
sen bana muhalefet oluyosun da bilader...
oha sözcüğünün ne anlama geldiğini sen biliyomusun???
ben fikirlerimi yazdım sende fikirlerini efendi gibi yazsaydın saygı duyardım ama kusura kalma yazdıkların yakısmamış..
daha fazla uzamasını istemiyorum.. buranın amacını daha da saptırmaya gerek yok... biraz saygı.. bu konu bnm için kapanmıstr.. yanlış anlayan arkadaşlar kusura bakmasın...
4 aydır kullanıyorum ve trafikteki seriliğini çok seviyorum.ben henüz 2000 km yapmadım senin kadar tecrüben yok ama biraz başıma gelenlerden anlatayım.Yeşil olduğu için çok dikkat çekiyor.ilgi ve alakaya hazırla kendini.millet önüne atlıyor motora yakından bakmak için. 0 km almanı tavsiye etmem rodajı çok zor. çok ağrılı geçiyor.1. Şu an 2000 km yi bulan sürüş deneyimine sahibim(önümde sinyal vermeden dönen beyinsiz araba şöförlerinden kırmızı ışık ihlallerine kadar) bundan sonraki motorum 250cc ninja olacak sizce uygun mu?
Bende rodajda assosa gittim geçen ay tatile.bolayırda rüzgar çok etkiliyor.ama bi enduro kadar savrulmadım.bunun dışında kışın binmeyi düşünmüyorum üzerindeki orjinal gelen IRC marka lastikler sert hamurlu olduğu için yol tutuşu kötü. suda çok kayıyor.yurtdışındaki forumlardan okuduğum kadarıyla 6000-8000 km dayanıyormuşlar.biter bitmez lastik değiştirmek lazım.kolay kolay mekanik arıza çıkarmayacak dayanıklı bir motor izlenimi verdi bana.2. Kış aylarında soğuk sizleri nasıl etkiliyor? yoksa motorunuzu garaja mı çekiyorsunuz (deneyimimi yaz aylarında kazandım) çünkü ben izmir çanakkale arası hep gidip gelmeyi planlıyorum
Büyük araçlara dikkat et. ben assos yolunda bir otobüs ve bir minibüs yüzünden 2 defa kaza tehlikesi atlattım.ayrıca tırlarda rüzgarıyla çok sorun çıkarıyorlar.araçlara fazla yaklaşmamak lazım.3. Ailem bir dağ köyünde yaşıyor ve ilçeye gelip giderken 50km 50km deneyimimi kazandım. uzun yollada dikkat edilmesi gerekenler neler?
hep koruma, tam koruma(kask,mont,pantolon,dizlik,bellik,ayakkabı)4. Uzun yollar için kişisel donanımım ne olmalı? (kıyafet, kask, ıvır zıvır)
arkadaşım motor hakkında bilgi verecek kadar tecrübem yok..
ama ben antalyada 365 gün motor kullandım (bazı günler çamurlu suda yıkandık ama buda tuzu biberi)
motordan düşmeyen adam yoktur.. henüz düşmemiş adam vardır.. onun için korumalı bi mont eldiven ve iyi bir kask şart....
125 cc den sonra alabileceğin en uygun motor bu.. yalnız Çanakkale rüzgarlıdır.. ufak motor rüzgarda sallanır aman dikkat et.. benm bu konuda kötü tecrübelerim var)
umarım motoruna kavusursun..
saglıcakla kalın..
Haklısın bende 2 hafta önce ilk kazamı yaptım hemde o kadar dikatime ve hızımın 30 km olmasına rağmen. Sakat olduğunu bildiğim bir virajda hafif yavaşlamak için arka frene dokundum anam ne göreyim arka lastik hırs yapmış ön lastitğin yanına doğru geliyor. bende haddini bil al diyip yatırdım motoru= sol kalçada cürükler sağ bacakta çok hafif 2 sıyrık. 4 gün topallaya topallaya dolaştım. sanırım lastiklerde sorunu var ybr 125 in.
Hell storm çok teşekkür ederim. özellikle lastikler ve ilgi alaka ile yazdıkların içinbende seriliğe bayılıyorum özellikle ışıklarda seri olan bir motorsiklet ile metal yığınının arasından sıyrılıp elveda demek accayip güzel. rodajı çok ağrılı demişsin bu konuyu açar mısın? ben biras eski kafalıyım bu konuda. illa da sıfır illada sıfır diyen akıllılardanım desem yeri var.
maximum hizi kac yaptiniz ve ne kadar sure maximumda gittiniz*
deneyen arkadaslar varsa paylasirlarsa sevinirim
diye sormustum:silent:
abi youtube da maksiımım 190 yapıyorlar. geneldede 180 le sabit gidiyorlar.
hyodan az bir şey hızlı.