Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771


---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------

DÜZ YOLDA 170 KM HIZI GÖREBİLMEKTEDİR. HIZLANMASI GÜZEL DENGE MÜKEMMEL FİREN HASSASİYETİ SÜPER.hele virajları eğlenceli .yakıtı 1 lt ile 23 km
biraaz fiyatı uygun olsa
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
arkadaşlar.. peşin peşin alınmayın dedim.. ama benim sıkıntım 3 mesajımada uzun süre cevab yazılmaması.. eğer kimse bilgi sahibi değilse bu topigin anlamı ne??
en azından bu topiği açan arkadaş düzenli olarak soruları yanıtlamalı..
cbr 125 topigindeki arkadaşımız düzenli olarak mesajları kontrol edip cevab veriyor bilgi sahibi değilsede yönlendrme yapıyor..
bence topic bu şekilde herkese faydalı olabilir..
bunlasr benim düşüncem kimse kırılmasın lütfen, yalnızca bu ortamın herkes için faydalı olmasını istiyorum
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
arkadaşlar.. peşin peşin alınmayın dedim.. ama benim sıkıntım 3 mesajımada uzun süre cevab yazılmaması.. eğer kimse bilgi sahibi değilse bu topigin anlamı ne??
en azından bu topiği açan arkadaş düzenli olarak soruları yanıtlamalı..
cbr 125 topigindeki arkadaşımız düzenli olarak mesajları kontrol edip cevab veriyor bilgi sahibi değilsede yönlendrme yapıyor..
bence topic bu şekilde herkese faydalı olabilir..
bunlasr benim düşüncem kimse kırılmasın lütfen, yalnızca bu ortamın herkes için faydalı olmasını istiyorum

Mavi olan kısım: Olabilir yani ne olmuş ? Kimse kimseye cevap vermekle mükellef değil ki burada. Herkes gönüllülük esasınca bildiklerini paylaşıyor zaten.

Turuncu kısım: Bilen biri elbet birgün gelir yazar, ama sırf sen sordun diye hazır olda 5 kişi bekleyecek diye bir kaide yok.

Kırmızı olan kısım : "Oha!" diyebiliyorum sadece. Sanırım cümlenin sonunda yükleme gelen "meli, malı" ekinin ne anlama geldiğini bilmiyorsun. "Yanıtlamalı" dediğin zaman, o kişinin senin bahsettiğin işi yapmak gibi bir zorunluluğu olduğu anlamı çıkar. Ama o kişinin böyle bir sorumluluğu yok farkındasın değil mi ?

Cbr 125 başlığındaki arkadaşımız Görkem (ve diğer arkadaşlar) en üstte de yazdığım gibi gönüllülük esasıyla yapıyorlar bu işi. Yoksa onlar yapmasa kimsenin oraya yazmak gibi bir sorumluluğu yok.

Sen de kırılma, biraz sert algılayabilirsin yazdıklarımı, ama bilmeni istedim:wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
sen bana muhalefet oluyosun da bilader...
oha sözcüğünün ne anlama geldiğini sen biliyomusun???
ben fikirlerimi yazdım sende fikirlerini efendi gibi yazsaydın saygı duyardım ama kusura kalma yazdıkların yakısmamış..
daha fazla uzamasını istemiyorum.. buranın amacını daha da saptırmaya gerek yok... biraz saygı.. bu konu bnm için kapanmıstr.. yanlış anlayan arkadaşlar kusura bakmasın...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
ninjacılar yakıt durumları nasıl ??


ben bu aralar 150 kuruş yakıom km de..3,3 tl benzinle :) sizde durumlar nasıl?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
sen bana muhalefet oluyosun da bilader...
oha sözcüğünün ne anlama geldiğini sen biliyomusun???
ben fikirlerimi yazdım sende fikirlerini efendi gibi yazsaydın saygı duyardım ama kusura kalma yazdıkların yakısmamış..
daha fazla uzamasını istemiyorum.. buranın amacını daha da saptırmaya gerek yok... biraz saygı.. bu konu bnm için kapanmıstr.. yanlış anlayan arkadaşlar kusura bakmasın...

Oha sözcüğü insanlara da söylenir, ama karşıdakinin algısıyla da alakalı biraz. "Sen bana hayvan dedin" diye düşünmüşsün anladığım kadarıyla. Ancak öyle demek istemedim.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Ninjacılar aşağıdaki iki güzel site var

Bu sitede parça resimleri ve fiyatları var, Örneğin 25tl lik yağ filtresi burada 11tl Referans alınabilir.


http://www.babbittsonline.com/pages/parts/viewbybrand/9/Kawasaki.aspx

Not: Shipping pahalı küçük parçalar için uygun olmaz, ama büyük parçalarda işe yarar gibi görünüyor.


Bu sitede de çok güzel konular ve anlatımlar var. Yağ değiştirilmesinden, hava filtresine, egzoz testlerine(Tüm Modeller) vs.

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Selam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. İzmirde ikamet ediyorum. Geçirdiğim manik depresif sonucu babam bana bir ybr 125 aldı(kim tavsiye ettise anlından öperim). O aletin tepesine binince ne bozukluk kalıyor ne üzüntü dünyalar benim. Hani pek çok yerde yazmışsınız "onun rüzgarını alınca adamdan hayır gelmez" diye. Gerçekten öyle benim sonun 1300 cc lere kadar gider. Yanlız aklımda birkaç soru var ve tecrubeli arkadaşlardan tavsiyeler bekliyorum

1. Şu an 2000 km yi bulan sürüş deneyimine sahibim(önümde sinyal vermeden dönen beyinsiz araba şöförlerinden kırmızı ışık ihlallerine kadar) bundan sonraki motorum 250cc ninja olacak sizce uygun mu?
2. Kış aylarında soğuk sizleri nasıl etkiliyor? yoksa motorunuzu garaja mı çekiyorsunuz (deneyimimi yaz aylarında kazandım) çünkü ben izmir çanakkale arası hep gidip gelmeyi planlıyorum
3. Ailem bir dağ köyünde yaşıyor ve ilçeye gelip giderken 50km 50km deneyimimi kazandım. uzun yollada dikkat edilmesi gerekenler neler?
4. Uzun yollar için kişisel donanımım ne olmalı? (kıyafet, kask, ıvır zıvır)

kullanmaya başladığım ilk zamanlarda iletilerinizi okudum ve çok yararı dokundu. Şimdide hem bu motorsikletin uzun yol perfoırmansını hemde incelikleri ile ilgili olarak beni yeniden bilgilendirirseniz mutlu olurum

Hepinize kazasız belasız bol karizmalı sürüşler dilerim
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
arkadaşım motor hakkında bilgi verecek kadar tecrübem yok..
ama ben antalyada 365 gün motor kullandım (bazı günler çamurlu suda yıkandık ama buda tuzu biberi)
motordan düşmeyen adam yoktur.. henüz düşmemiş adam vardır.. onun için korumalı bi mont eldiven ve iyi bir kask şart....
125 cc den sonra alabileceğin en uygun motor bu.. yalnız Çanakkale rüzgarlıdır.. ufak motor rüzgarda sallanır aman dikkat et.. benm bu konuda kötü tecrübelerim var:))
umarım motoruna kavusursun..
saglıcakla kalın..
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
1. Şu an 2000 km yi bulan sürüş deneyimine sahibim(önümde sinyal vermeden dönen beyinsiz araba şöförlerinden kırmızı ışık ihlallerine kadar) bundan sonraki motorum 250cc ninja olacak sizce uygun mu?
4 aydır kullanıyorum ve trafikteki seriliğini çok seviyorum.ben henüz 2000 km yapmadım senin kadar tecrüben yok ama biraz başıma gelenlerden anlatayım.Yeşil olduğu için çok dikkat çekiyor.ilgi ve alakaya hazırla kendini.millet önüne atlıyor motora yakından bakmak için. 0 km almanı tavsiye etmem rodajı çok zor. çok ağrılı geçiyor.
2. Kış aylarında soğuk sizleri nasıl etkiliyor? yoksa motorunuzu garaja mı çekiyorsunuz (deneyimimi yaz aylarında kazandım) çünkü ben izmir çanakkale arası hep gidip gelmeyi planlıyorum
Bende rodajda assosa gittim geçen ay tatile.bolayırda rüzgar çok etkiliyor.ama bi enduro kadar savrulmadım.bunun dışında kışın binmeyi düşünmüyorum üzerindeki orjinal gelen IRC marka lastikler sert hamurlu olduğu için yol tutuşu kötü. suda çok kayıyor.yurtdışındaki forumlardan okuduğum kadarıyla 6000-8000 km dayanıyormuşlar.biter bitmez lastik değiştirmek lazım.kolay kolay mekanik arıza çıkarmayacak dayanıklı bir motor izlenimi verdi bana.
3. Ailem bir dağ köyünde yaşıyor ve ilçeye gelip giderken 50km 50km deneyimimi kazandım. uzun yollada dikkat edilmesi gerekenler neler?
Büyük araçlara dikkat et. ben assos yolunda bir otobüs ve bir minibüs yüzünden 2 defa kaza tehlikesi atlattım.ayrıca tırlarda rüzgarıyla çok sorun çıkarıyorlar.araçlara fazla yaklaşmamak lazım.
4. Uzun yollar için kişisel donanımım ne olmalı? (kıyafet, kask, ıvır zıvır)
hep koruma, tam koruma(kask,mont,pantolon,dizlik,bellik,ayakkabı)

:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
her sabah Çağlayan karkolundan aşağı inerken karşılaştığım yukarı çıkan siyah bir 250 r var...egsoza napmışsa çok komik bir ses çıkıyor...:p
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
arkadaşım motor hakkında bilgi verecek kadar tecrübem yok..
ama ben antalyada 365 gün motor kullandım (bazı günler çamurlu suda yıkandık ama buda tuzu biberi)
motordan düşmeyen adam yoktur.. henüz düşmemiş adam vardır.. onun için korumalı bi mont eldiven ve iyi bir kask şart....
125 cc den sonra alabileceğin en uygun motor bu.. yalnız Çanakkale rüzgarlıdır.. ufak motor rüzgarda sallanır aman dikkat et.. benm bu konuda kötü tecrübelerim var:))
umarım motoruna kavusursun..
saglıcakla kalın..

Haklısın bende 2 hafta önce ilk kazamı yaptım hemde o kadar dikatime ve hızımın 30 km olmasına rağmen. Sakat olduğunu bildiğim bir virajda hafif yavaşlamak için arka frene dokundum anam ne göreyim arka lastik hırs yapmış ön lastitğin yanına doğru geliyor. bende haddini bil al diyip yatırdım motoru= sol kalçada cürükler sağ bacakta çok hafif 2 sıyrık. 4 gün topallaya topallaya dolaştım. sanırım lastiklerde sorunu var ybr 125 in.

Hell storm çok teşekkür ederim. özellikle lastikler ve ilgi alaka ile yazdıkların için :) bende seriliğe bayılıyorum özellikle ışıklarda seri olan bir motorsiklet ile metal yığınının arasından sıyrılıp elveda demek accayip güzel. rodajı çok ağrılı demişsin bu konuyu açar mısın? ben biras eski kafalıyım bu konuda. illa da sıfır illada sıfır diyen akıllılardanım desem yeri var.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Haklısın bende 2 hafta önce ilk kazamı yaptım hemde o kadar dikatime ve hızımın 30 km olmasına rağmen. Sakat olduğunu bildiğim bir virajda hafif yavaşlamak için arka frene dokundum anam ne göreyim arka lastik hırs yapmış ön lastitğin yanına doğru geliyor. bende haddini bil al diyip yatırdım motoru= sol kalçada cürükler sağ bacakta çok hafif 2 sıyrık. 4 gün topallaya topallaya dolaştım. sanırım lastiklerde sorunu var ybr 125 in.

Hell storm çok teşekkür ederim. özellikle lastikler ve ilgi alaka ile yazdıkların için :) bende seriliğe bayılıyorum özellikle ışıklarda seri olan bir motorsiklet ile metal yığınının arasından sıyrılıp elveda demek accayip güzel. rodajı çok ağrılı demişsin bu konuyu açar mısın? ben biras eski kafalıyım bu konuda. illa da sıfır illada sıfır diyen akıllılardanım desem yeri var.

30 km hızda giderken arkayı kıtlesen bile lastik öle yanına gelmez ayrıca gelse bile freni bıraktıgında o düzelecektir eğitimsizlikten düşmüşssün geçmiş olsun
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
maximum hizi kac yaptiniz ve ne kadar sure maximumda gittiniz*:silent:
deneyen arkadaslar varsa paylasirlarsa sevinirim
 
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
25
dostum nasıl 1 depo ile 370 km yapıyosun? ben en fazla 260-270 gidebiliyorum? bir sorunmu war benimkinde yoksa dewirli kullandığım içinmi bu kadar fark oluyor? (şehir içi kullanım için)
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
maximum hizi kac yaptiniz ve ne kadar sure maximumda gittiniz*
deneyen arkadaslar varsa paylasirlarsa sevinirim

diye sormustum:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst