- Katılım
- 28 Mar 2015
- Mesajlar
- 25
Saolasın abi büyük ihtimal bende motoru almadan once ne kadar onceden vıteslı kullanmıs olsada temel egıtımı almayı dusunuyorum daha sonrada nasıpse dgerlerı ne demısler egıtım sartBirde abim hepsi toplam asagı yukarı ne kadar tuttu ogrencı oldugumdan soruyorum ona gore butcemı ayarlıyım
Şimdiden tesekkurler
![]()
Ehliyeti de bu kurstan aldım ve eğitimlerle birlikte yaklaşık 2.000-TL tuttu. Tabi ben martta başladım, şimdi değişmiş olabilir. En doğrusu akademinin kendisinden öğrenmen hatta internet sitesinde fiyatlar da var sanırım. Bu arada Honda' nın eğitimini de araştır. Artık hangisi kafana ve bütçene uyuyorsa..