Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
25
Saolasın abi büyük ihtimal bende motoru almadan once ne kadar onceden vıteslı kullanmıs olsada temel egıtımı almayı dusunuyorum daha sonrada nasıpse dgerlerı ne demısler egıtım sart :) Birde abim hepsi toplam asagı yukarı ne kadar tuttu ogrencı oldugumdan soruyorum ona gore butcemı ayarlıyım :) Şimdiden tesekkurler :)

Ehliyeti de bu kurstan aldım ve eğitimlerle birlikte yaklaşık 2.000-TL tuttu. Tabi ben martta başladım, şimdi değişmiş olabilir. En doğrusu akademinin kendisinden öğrenmen hatta internet sitesinde fiyatlar da var sanırım. Bu arada Honda' nın eğitimini de araştır. Artık hangisi kafana ve bütçene uyuyorsa..
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
106
Ehliyeti de bu kurstan aldım ve eğitimlerle birlikte yaklaşık 2.000-TL tuttu. Tabi ben martta başladım, şimdi değişmiş olabilir. En doğrusu akademinin kendisinden öğrenmen hatta internet sitesinde fiyatlar da var sanırım. Bu arada Honda' nın eğitimini de araştır. Artık hangisi kafana ve bütçene uyuyorsa..

Hocam gis akademideki yeşil 250 sl siz miydiniz eğitim pistinde ve park yerinde gördüm.Forumdan olduğunuzu bilseydim tanışmak isterdim.Bende şu an beceri geliştirme alıyorum.
 
Katılım
22 Nis 2015
Mesajlar
8
@Deniz ER. abim ben ehliyeti aldım onda sıkıntı a2-B sadece egtim ıcın sormustum onlarıda dedıgın gıbı bakarım sitesinde yınede saolsın :)
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
13
Kol uzunluğu için bir şey diyemem ne kadar zorlaştırır bilmiyorum ama benim de mont biraz büyük özellikle astarı çıkınca dediğiniz gibi dirsek korumaları sarkıyor. Eklem hareketine uyumlu olsun diye çentikli yapmışlar korumayı ben de dışarıdan siyah lastik-toka ile sabitledim ne kolumu rahatsız ediyor ne de korumalar oynuyor tavsiye ederim. Kilo verme-alma durumunuz nasıl bilmiyorum ama en ufak aldığınız kiloda dar ceket kullanılamaz hale gelebilir.

Abi alpinestar'dan vaz geç. O marka genelde üçgen vücuda sahip ( kaslı yapılı ) arkadaşlara yönelik ceket ve montlar üretiyor. Normal insanlar giydiğinde bahsettiğin sorunlar oluyor. Ben bunu kullanıyorum tam yazlık. https://www.youtube.com/watch?v=qdzBWlF3nvM
Kışında altına sweatshirt giyerek kullandım. Çok rahat ve güven veren bir ürün.

Safety First & TimFx,

İlgi ve yardımınız için teşekkürler. Tavsiyeleriniz doğrultusunda bir kaç farklı montu daha deneyeceğim. Ama alpinestars'ta aklım kaldı :)

alpinestars-t-gp-plus-r-air-textiljacke-33096_0.jpg
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
25
Hocam gis akademideki yeşil 250 sl siz miydiniz eğitim pistinde ve park yerinde gördüm.Forumdan olduğunuzu bilseydim tanışmak isterdim.Bende şu an beceri geliştirme alıyorum.

@holopter, orada iki ninja 250sl var. Biri Murat K.' nın biri benim. Yarından sonra bir aksilik olmazsa çıkaracağım motoru. Gis' de olsun dışarıda olsun bir şekilde tanışırız yine :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

@Deniz ER. abim ben ehliyeti aldım onda sıkıntı a2-B sadece egtim ıcın sormustum onlarıda dedıgın gıbı bakarım sitesinde yınede saolsın :)

Ne demek kardeşim :) Sorunu anladım ama ben parça parça ödeme yapmadım. Bana sorarsan Gis Akademiye bir uğra hem yeri gör -görmediysen- hem hocalarla tanış. İçine sinmezse başka yerlere bak. Ben sadece GİS Akademiyi biliyorum o yüzden seni yanlış yönlendirmek istemem. Hem GİS Akademiye hem honda' nın eğitimine giden birilerini bul. En doğru kıyaslamayı onlar yapacaklardır.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Bir kaç gündür uğrayamıyordum foruma yoğunluktan. Cts bende gis te olacağım ama ninja 800 bakımı için serviste olacak belki arada R25 e binerim. Salı günü bizim ehliyetler çıkacak sanırım. Ehliyet çıksın bizzat getireceğim motoru gise
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
250 SL için:

Egzoz lar şu anda yolda olduğu için ödeme yapmadık açıkcası fiyat ta sormadık, yine özel bir rakam alacağımızı biliyoruz çünkü. Sadece ayırttık şu anda. Gelir gelmez onu da alacağız.


* Alış Fiyatlarımızı Net Bir Şekilde yazamadığım için kusura bakmayın. Araya bazı dostlarımız referans olarak girdikleri için daha özel fiyatlar alıyoruz liste fiyatlarına nazaran.

Murat bey merhaba, 250 SL için eksoz geldi mi acaba geldiyse yorumunuzu alabilir miyim? Hatta bir iki fotoğraf da olursa çok hoş olur. Bir de son olarak ne kadar ödeme yaptınız?
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Murat bey merhaba, 250 SL için eksoz geldi mi acaba geldiyse yorumunuzu alabilir miyim? Hatta bir iki fotoğraf da olursa çok hoş olur. Bir de son olarak ne kadar ödeme yaptınız?

Halen beklemedeyiz ne yazık ki ama bir adet vespa ya taktık onda bile çok fark etti

Hem trafikte fark edilirliği değişti hemde verdiği ses çok tatlı oldu
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
1
Herkese selam. Motoru alalı 1 ay oldu 300km deyim daha.
Bikaç sorum var..
Motor boşta giderken zincir sesinin fazla gelmesi doğal mı? Rodajdan sonraki bakımda düzeltecekşer diye duydum.
Motor freniyle yavaşlarken ön taraftan gelen ilginç bi vızırtılı tıkırtılı ses sizdede geliyormu?
4000 deviri geçmiyim derken trafiğin kaplumbağası oldum 60 la gide gide.. Arada açsam sizce sıkıntı olur mu??

En çok şu tıkırtılı sesler merakım oldu...
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Motordan gelen vızırtı beni de rahatsız ettiğinden sormuştum, rödaj süresinde normal demişlerdi. Parçalar alıştıkça ses de gidiyor. Zincir sesiyle ilgili bir sıkıntım olmadı şahsen :/
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Herkese selam. Motoru alalı 1 ay oldu 300km deyim daha.
Bikaç sorum var..
Motor boşta giderken zincir sesinin fazla gelmesi doğal mı? Rodajdan sonraki bakımda düzeltecekşer diye duydum.
Motor freniyle yavaşlarken ön taraftan gelen ilginç bi vızırtılı tıkırtılı ses sizdede geliyormu?
4000 deviri geçmiyim derken trafiğin kaplumbağası oldum 60 la gide gide.. Arada açsam sizce sıkıntı olur mu??

En çok şu tıkırtılı sesler merakım oldu...

Hayırlı olsun kardeşim.
-Motor boşta giderken gelen zincir sesi aşırıysa sorun teşkil eder. Zincir gerginliğini bir kontrol ettirmende fayda var ama zincir sesi gelir. Zincir yağsız kalmasın.
-Motor freni yaparken çıkan ses normal. Öyle zannediyorum ki ilk yağ deşiminden sonra azalıyordu. Korkmanı gerektirecek bir durumyok yani ;)
-Arada açmak tam net anlaşılır bir tabir değil :) Rodaj süresince mankineni kullanma klavuzuna uygun sürmeni öneririm. Tabiki zaman zaman ani hızlanmalar yapabilirsin. Buradaki amaç motoru çok uzun süre yüksek devirde kullanmamaktır. Sollama yapman gerekirse 60Km/h ile olmaz o iş :)
Rodajla ilgili çok fazla yazı ve öneri bulabilirsin. En iyisi kullanma kılavuzuna uymaya çalış ;) başın ağrımaz kuralına göre oynamak her zaman iyidir.
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
2
Öncelikle Mehabalar
20 yaşında 1.70 boyunda 60 kiloyum.Küçüklüğümde bisikletten inmazdim.Daha sonra sürekli elektrikli motosiklet kullandım ve en son honda today kullandım.1 seneye yakında istanbulda araba kullandım (trafik bilgisi anlaşılması için).Motosiklet ehliyetim yok ve hiç vitesli motor kullanmadım üzerine dahi oturmadım. Ailemi ikna ettim ve 2 ay içinde motorumu alıcam inşallah.Kawasaki 250sl modeline aşık oldum.Yaklaşık 3 aydır bakıp araştırıyorum ve cbr125 le Ninja250sl arasında kaldım.Ninjanın hafifliği slim oluşu diğer ss motorlara göre boyuma vucuduma daha cok uyması beni çok cezbediyo bir yandanda hangisi doğru olur 125likle mi yoksa ninjayla başlamak mı diye düşünüyorum.Çoğu kişi başlangıç için çok iyi bir motor diyo en azından Barkın Bayoğlu söylüyor.Bazıları ise gerçekleri gördüm 250likle başlanmaz şeklinde konuşuyo_O yüzden siz Ninja250sl kullanıcılarına sormak istedim çünkü bende 250sl ailesine katılmak çok istiyorum.

Teşekkürler
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Öncelikle Mehabalar
20 yaşında 1.70 boyunda 60 kiloyum.Küçüklüğümde bisikletten inmazdim.Daha sonra sürekli elektrikli motosiklet kullandım ve en son honda today kullandım.1 seneye yakında istanbulda araba kullandım (trafik bilgisi anlaşılması için).Motosiklet ehliyetim yok ve hiç vitesli motor kullanmadım üzerine dahi oturmadım. Ailemi ikna ettim ve 2 ay içinde motorumu alıcam inşallah.Kawasaki 250sl modeline aşık oldum.Yaklaşık 3 aydır bakıp araştırıyorum ve cbr125 le Ninja250sl arasında kaldım.Ninjanın hafifliği slim oluşu diğer ss motorlara göre boyuma vucuduma daha cok uyması beni çok cezbediyo bir yandanda hangisi doğru olur 125likle mi yoksa ninjayla başlamak mı diye düşünüyorum.Çoğu kişi başlangıç için çok iyi bir motor diyo en azından Barkın Bayoğlu söylüyor.Bazıları ise gerçekleri gördüm 250likle başlanmaz şeklinde konuşuyo_O yüzden siz Ninja250sl kullanıcılarına sormak istedim çünkü bende 250sl ailesine katılmak çok istiyorum.

Teşekkürler

250sl yatarak kullanıldığı için başlangıçta biraz zorluyor. en azından beni zorladı, biraz yaştan biraz hafif göbekli oluşumdan dolayı. ama SS kullanmaya devam edecek isen başlangıç için gerçekten keyifli bir alet. bizler tavsiye ediyoruz.............
 
Katılım
7 May 2015
Mesajlar
2
Eyvallah hocam bende öyle düşünüyorum.Birde hocam neden bizdekilerin rengi farklı,yurtdışındakiler çok daha güzel yeşilinin güzel yeşil olması deposu yeşil falan konu başlığındaki ilk fotograf gibide bizim ülkedekiler niye farklı?
 
Katılım
8 May 2015
Mesajlar
23
Herkese merhaba
Ben yeni baslayacak olanlardanim. sorum
Tum ekipman + ehliyet kaca mal olur Ortalama olarak yani ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst