Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
ninja250sl i olan arkadaş gönderdi dersen kesin tanırlar çünkü bir tek bu geziyor içimizde :)
hahaha gayet sesli kahkaha attım şirkette :)
havalar ısınsın bunun acısını çıakrtcam senden neon ! yemeyecem içmeyecem gezecem !

Havalar ısınsın şöyle 250sl'ler olarak toplanırız :) @neonxc adam motoru aldı hakkını veriyor geziyor bol bol :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Kunduzz: Hocam sen paranı biriktir, şimdiden ekipmanını alma. Az da olsa fuarlarda ekipmanlarda da indirim yapıyorlar. Ama bir daha ki sefere kask alacağım zaman direk yurt dışından Arai GP7 alacağım. Yurt dışında çok daha uygun. 750-800 tl civarında yurt dışında bir Arainin başlangıç modelini alabiliyorsun.

Murat.K. : Gez abi gez, hayat gezince güzel :) Bu yaz aklımda, Bolu 7 göller, kırklar eli, Çanakkale, Eskişehir, Ankara, Adana ya gitmek var :)
Ayrıca özel olarak İstanbulun içini gezeceğim. İstanbul da olmasına rağmen gidip görmediğimiz çok yer var.
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Arkadaşlar 1,80 boyum var 95 kg bi adamım oturuş pozisyonu nasildir dik midir biraz yatık mi?
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Arkadaşlar 1,80 boyum var 95 kg bi adamım oturuş pozisyonu nasildir dik midir biraz yatık mi?

Biraz yatık oturacaksınız hocam.


havalar güzel olsun, fotoğraf çekmekten anlıyan bir arkadaş ta bulursam oturuş pozisyonu ile ilgili bir kaç fotoğraf ve video çekeceğim.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
9
Fuarda 250 sl fiyatı iner mi bir parça da olsa yada fuardan kask mont vs ucuz alma şansımız olur mu acaba ?
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
340
Tamamdır. Kararımı vereim. Bu cihazı alıyorum. Abs li olanını. Fakat para işlerinden anlayan abilerim euro nun düşeceğini söylediler. Napaam beklesem mi?

Dedikodulara göre türkiyede 1$=1€ olcakmış. Dolar yükselip euro düşecekmiş.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Siz TL olarak biriktirin ben alım yapmaya gittiğim gün euro 3,02 idi. Döviz bürosu tanıdık olduğu için 2,9 dan almıştım. Ama yapı olarak niyeti bozduğunda 3e 5e takılmayan bir adam olduğumdan umursamadım. Eninde sonunda zevk işi diyerek hesap kitap kısmına takılmadım.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Şimdi eve geldim. Beşiktaş sarıyer yaptık. Gelirken de E5 te biraz bastım gaza. AEA nın neden bizim motora aç köpek dediğini daha bir iyi anladım :)

Uygun viteste ara hızlanmaları çok zevkli. :) en kısa zamanda bir cbr 250r ile test etmek gerek.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Şimdi eve geldim. Beşiktaş sarıyer yaptık. Gelirken de E5 te biraz bastım gaza. AEA nın neden bizim motora aç köpek dediğini daha bir iyi anladım :)

Uygun viteste ara hızlanmaları çok zevkli. :) en kısa zamanda bir cbr 250r ile test etmek gerek.

cbr ın 9 binden sonra gücü düşüyor, sl de max güç devri 9700 diyor, üst devirlerde de daha istekli olması lazım.

ama bunlar küçük farklar
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla ara hızlanmalar bu kadar iyiyse naked model gerçekten çok zevkli sürülür.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
106
Boyunuz gayet uygun
Fuardan sonra hep bir zam kaygısı vardır ama belli olmaz
Biz motoru çok beğeniyoruz ama kimseye tavsiye etmiyoruz. Cbr gibi belediye dağıtmış gibi olmasın diye :)

Teşekkürler hocam :)


Holopter : Merhabalar hocam, boyunuz gayet yeterli, fiyatı en son 4400Euro idi. 4200 olduğundan emin misiniz? Motor ile ilgili spesifik bir sorunuz var sa buyrun sorun. Yoksa defalarca anlatıldı AEA test videosu çekti. Aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaya gerek yok değil mi? :)


Murat abi, bencede aslında bu motoru fazla övmesek bizim avantajımıza, ama olsun yinede insanlar paralarının yettiği en iyi motora binsinler :)


Atakan hocam, kawasaki motorda düşüp kalkmak çok maliyetli olur. Size motordan daha önce eğitim almanızı öneriyorum. Biraz paraya kıyıp İstanbulda bir gece kalarak Honda Güvenli Sürüş eğitimini alın en azından.


hayko5 : Bu tamamen benim şahsi görüşüm. Konfor bir yerde göreceli bir kavram. Bana konforsuz gelen şey sizin konfor limitinizde olabilir. Yani arkaya 100kg adam da oturabilir, motor çekmem demez. Ama o adam ne kadar rahat edebilir ona sormak lazım?

Birde şu var gerçi, konfora önem veren adamın ne işi var racing motorda.

Teşekkürler hocam evet fiyatı 4400 euro imiş.Ben yanlış bakmışım diyebiliriz :D Benim asıl merak ettiğim husus başlangıca uygun bir motormudur ? ve yeni başlayanlar için ABS li versiyonu uygunmudur ?Fuarda üzerine oturup bakıp absli almak istiyorum çünkü bu fiyata diğer rakiplerin abssiz versiyonları bile alınamiyor.(zaten yok :D) Cevaplarınızı bekliyorum saygılarımla...
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
4
Bende kawasaki 250 sl ABS li almak istiyorum .. sanırım istanbula en yakında kocaeli sofuoğlu moto da var
net kararım kawasaki :)

Bugün ehliyete yazildim B den A2 ye kursun dedigine gore 28 şubat gibi ehliyet elimde olur muş

* Kurs 300 tl
* Direksiyon sınav ücreti 120tl (pek inanmadım)
* Ehliyet harcı : 126tl
* Kart ücreti : 118 tl

Toplamda : 664 tl olacak
direksiyon sınav ücretini internette bizimde bankaya yatirabilecegimiz yazıyor ve 50 tl diyor yardımcı olabilir misiniz

Bir konuda daha yardım isteyeceğim 15.000 liram var
siz olsanız abs li alıp kask eldiven ... vs düşük kalitemi alırdınız ?
yoksa abs siz alıp biraz daha kaliteli mimalzemeler mi alırdınız ?
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
340
holoper bence arkadaşım absli modeli almalısın. ben yeni bir motor sürücüyüm. 2 aydır kullanıyorum. muhtemelen mart ayında (daha da erken olabilir :) ) bir tane alıcam bu aletten. ama kesinlikle abs li modeli alıcam. yeni kullanıcı olduğum için olası ani bir frenlemede direk hayat kurtarır abs. düşünsene ani fren yaptın ön lastik kitlendi ve tık attı seni. abs ise bildiğin sistem. tabi abs de fren mesafesini uzatıyor ama olsun.

o yüzden bence abs li modeli almak çok daha önemli.
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Hadi bakalım Bizde İzmirde göçmen motorla sözleşme yaptık absli serisiyle Şubatın sonuna doğru gelecek dediler fiyat 4750 euro olarak gecicek elimize merakla ve heyecanla bekliyorum
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Bende kawasaki 250 sl ABS li almak istiyorum .. sanırım istanbula en yakında kocaeli sofuoğlu moto da var
net kararım kawasaki :)

Bugün ehliyete yazildim B den A2 ye kursun dedigine gore 28 şubat gibi ehliyet elimde olur muş

* Kurs 300 tl
* Direksiyon sınav ücreti 120tl (pek inanmadım)
* Ehliyet harcı : 126tl
* Kart ücreti : 118 tl

Toplamda : 664 tl olacak
direksiyon sınav ücretini internette bizimde bankaya yatirabilecegimiz yazıyor ve 50 tl diyor yardımcı olabilir misiniz

Bir konuda daha yardım isteyeceğim 15.000 liram var
siz olsanız abs li alıp kask eldiven ... vs düşük kalitemi alırdınız ?
yoksa abs siz alıp biraz daha kaliteli mimalzemeler mi alırdınız ?

alabiliyor isen abs li al. ilk ciddi motorun olacak ise güvenliğin açısından daha mantıklı olur. lakin bir de şu sıkıntısı var. abs ye alışınca düz frende çok zorlanırsın... ben düz fren tercih ettim. nasıl olsa 250cc öyle aman aman sürat yapmaz bir şekilde alışırız dedim. ancak ne alırsan al mümkün olan en kaliteli malzemeyi al. ekipmana para kıymaya korkma! gerekiyorsa bütçeni zorla, kredi kartı kullan en iyisini al. motor üzerinde kaporta sensin. kendi canından tasarruf etmeye kalkma!

ehliyet vs gibi konulara gelecek olur isek. GİS akademi 1500 TL ye 10 saat sürüş beceri geliştirme 4 saat direksiyon sınav eğitimi ve ehliyet kurs ücreti dahil paket satıyor. eşimi oraya göndereceğim. hatta tek başına gitmesini uygun görmedim bende katılıp eşlik edeceğim 3000lira + devlete ödenen harçlar gibi bir maliyeti olacak bana. devlete yatırılan harç lar ise bütün kurslarda standart...
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
4
Bende honda nın güvenli sürüş kursları falan varmış onlara gitmeyi düşünüyorum zaten üzerime alacagım herşeyde paraya kıyacagim .. 3 yıldır profesyonel dağ bisiklet sürüyorum dağlardan iniş çıkış mıcır , kum, düz yolda 70 80 leri gördüğüm oldu bisikletle tabiki bisikletle bir değil ama çabuk kapacagimi düşünüyorum teşekkürler. Abs li alacagım kalırsa :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
http://www.ninja250sl.com/

Arada burayıda takip edin.

Bu foruma üyeyim ama fazla bir içerik yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

cbr ın 9 binden sonra gücü düşüyor, sl de max güç devri 9700 diyor, üst devirlerde de daha istekli olması lazım.

ama bunlar küçük farklar

Ninja SL de zaten 10 bin devirde Redline giriyor. Tek silindirli motorların üst devirlerinde kimse olmuyor. Ama alt ve orta devirlerde güzel gidiyor keratalar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

ABS sisteminin avantajlarını kimse inkar edemez. Kuru zemin neysede ıslak zeminde ani frende hayat kurtarır. Ben bilerek ABS li olmayan aldım. Hem zaten ilk partide ABS yoktu, hemde abs güvenerekten yanlış frenleme alışkanlığı kazanmamak için abs siz bir motor aldım. Ama bundan sonraki motorumda ABS olmasını isterim.

Ninja 250sl düşmeleri saymazsak on numara başlangıç motoru. Hafif, kontrolü kolay, 250cc tek silinidir makine. Ama daha hiç motorun üstüne binmemiş adam için uygun bir motor mudur? değildir. En kötü GİS yada Honda dan eğitim alın, temel frenlemeyi viraja giriş çıkışı öğrenin ondan sonra bu motorla başlayın. Yoksa 10km hızla giderken bir fren pat motor yerde. Hadi geçmiş olsun 2 ay parça bekleyip binlece tl yi Z motora bayılırsınız.

O yüzden eğitim şart diyorum.

Ekipmanlara gelince. EN 1621-1 ve EN 1621-2 standartlarından en az bir tanesine sahip olsun. 2 olanı olsa tabiki daha iyi olur. Bot, Eldiven, Kask, Mont, Sırtlık, Dizlik olmazsa olmazlar. Özellikle Kaskta ucuzua kaçmayın. Ben polikarbon plastik olanlara güvenemiyorum. O yüzden AGV K4 aldım.

Bir sonraki kaskım ise Arai olacak büyük ihtimalle. Böyle motor işine biraz bodoslama girdim ben :D
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
106
O zaman bana uygun bir motor diyebiliriz.A2 ehliyetim var.Gis akademi başlangıç ,Honda Güvenli Sürüş 2 ,Turing yol emniyeti eğitimlerini aldım.Motoru almadan önce tekrar honda güvenli sürüş 2 eğitimini almayı düşünüyorum.Motoru aldıktan sonra da gis akademiden hakimiyet ve yol eğitimlerini kendi motorumla birlikte almak istiyorum.Bu vaziyette bir zorluk çekmem diye düşünüyorum.Başlangıçta ABS konusunda ise fren hissiyatını geliştirmez vs gibi görüşler var ancak ABS belli bir hızdan sonra ve lastikler tam kilitlenmeden önce devreye girdiği için bence kullanan kişi ABS yi devreye sokmadan fren yapmaya çalışırsa fren hissiyatı gelişir gibi geliyor bana ama tabi sizler daha iyi bilirsiniz.ABS li satın almak için sipariş mi vermek gerekiyor yoksa fuarda ülkemize direk gelecek mi ?

Saygılarımla....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst