- Katılım
- 18 Ocak 2009
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
merhabalar.
2006- 2008 modelleri arasında 600 luk bir makina almayı planlıyorum.
sizce kawasaki honda yamaha markalarından her anlamda hangısı daha iyi olur benim icin?
2006- 2008 modelleri arasında 600 luk bir makina almayı planlıyorum.
sizce kawasaki honda yamaha markalarından her anlamda hangısı daha iyi olur benim icin?