çok geçmiş olsun kazanı okuyunca aklıma kendi kazam geldi.seni çok iyi anlıyorum içinde bulunduğun durumu ruh halini.
bende çok severek 0 aldığım daha 7 aylık motorumu ana yolda giderken karşımda birden bire beliren bir araca çarparak
pert ettim o kaza anında arabanın üstünden uçtum kalktım popomum üstüne oturup artçım olan kuzenime seslendim
benden 10mt daha uzağa uçmuş ve sırt üstü yatıyordu Allahıma bin şükür ki onda bir şey yoktu benimse son el bileğim kırılmıştı
hemen koştum motorumun başına paran parça yerde öyle yan duruyor yağı benzini akıyordu çok kötü oldum kendi acımı kazayı
unuttum motorun haline o kadar üzüldüm ki gözlerimden yaş geldi ve kuzenime dedim bitti artık bitti alamam bir daha motor dedim
insanlar cana geleceğine mala gelsin diyor üzülme. ama elde değil üzülmemek bu aşkı tatmayan bilemez heleki o motorunu güçlükle almışsa.
zaman geçtikçe acılar diniyor parasının ödenmesi de birazda olsa telafi ediyor ama ben yerine başka motor koyamadım umarım sen
daha iyilerini alırsın.GEÇMİŞ OLSUN...
Teşekkür ederim. Haklısınız. İnsan parasını alacağını bilse bile ,sanki yakınını kaybetmişçesine üzülüyor. Tekrar geçmiş olsun.
Geçmiş olsun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Demek ki foruma daha çok girmek gerekiyormuş.. Eğer konuyu ilk açtığında haberim olsaydı hasar dosyan ile ilgilenebilirdim.. Ama Ergo'da kimsenin parası kalmaz hasarda sıkıntı olmaz..
Allah daha beterinden korusun..
Bir ara forumda arama yaparken ,hasar departmanında çalışan birini bulup ona mesaj yazmıştım. İsmini hatırlayamadım belki sizde olabılırsınız. O stres,panikle unuttum kım olduğunu , belki sizde olabılırsınız. Gerçi cevapta gelmedı

ama olsun .Sonuçta bıraz sıkıntılı günlerde geçirsem ,paramı aldım sonunda .

şimdi yenı makıne arayışlarına bile girdim. Teşekkür ederim.
dostum niye kaskonu bozduruyorsun? karşı tarafın trafik sigortası yaptırsın/ perte ayırsın, senin maduriyetini gidersinler
Bozdurmadım hocam. daha önceki yorumlarda da yazmıştım. Fatıh beyde aynısını yazmış.