Kawasaki Er6 F im Pert oldu.

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
dostum niye kaskonu bozduruyorsun? karşı tarafın trafik sigortası yaptırsın/ perte ayırsın, senin maduriyetini gidersinler
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
çok geçmiş olsun kazanı okuyunca aklıma kendi kazam geldi.seni çok iyi anlıyorum içinde bulunduğun durumu ruh halini.

bende çok severek 0 aldığım daha 7 aylık motorumu ana yolda giderken karşımda birden bire beliren bir araca çarparak

pert ettim o kaza anında arabanın üstünden uçtum kalktım popomum üstüne oturup artçım olan kuzenime seslendim

benden 10mt daha uzağa uçmuş ve sırt üstü yatıyordu Allahıma bin şükür ki onda bir şey yoktu benimse son el bileğim kırılmıştı

hemen koştum motorumun başına paran parça yerde öyle yan duruyor yağı benzini akıyordu çok kötü oldum kendi acımı kazayı

unuttum motorun haline o kadar üzüldüm ki gözlerimden yaş geldi ve kuzenime dedim bitti artık bitti alamam bir daha motor dedim

insanlar cana geleceğine mala gelsin diyor üzülme. ama elde değil üzülmemek bu aşkı tatmayan bilemez heleki o motorunu güçlükle almışsa.

zaman geçtikçe acılar diniyor parasının ödenmesi de birazda olsa telafi ediyor ama ben yerine başka motor koyamadım umarım sen

daha iyilerini alırsın.GEÇMİŞ OLSUN...
Teşekkür ederim. Haklısınız. İnsan parasını alacağını bilse bile ,sanki yakınını kaybetmişçesine üzülüyor. Tekrar geçmiş olsun.

Geçmiş olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------



Demek ki foruma daha çok girmek gerekiyormuş.. Eğer konuyu ilk açtığında haberim olsaydı hasar dosyan ile ilgilenebilirdim.. Ama Ergo'da kimsenin parası kalmaz hasarda sıkıntı olmaz..
Allah daha beterinden korusun..
Bir ara forumda arama yaparken ,hasar departmanında çalışan birini bulup ona mesaj yazmıştım. İsmini hatırlayamadım belki sizde olabılırsınız. O stres,panikle unuttum kım olduğunu , belki sizde olabılırsınız. Gerçi cevapta gelmedı :) ama olsun .Sonuçta bıraz sıkıntılı günlerde geçirsem ,paramı aldım sonunda . :) şimdi yenı makıne arayışlarına bile girdim. Teşekkür ederim.

dostum niye kaskonu bozduruyorsun? karşı tarafın trafik sigortası yaptırsın/ perte ayırsın, senin maduriyetini gidersinler
Bozdurmadım hocam. daha önceki yorumlarda da yazmıştım. Fatıh beyde aynısını yazmış.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
şamaroğlana dönmüş güzelim motor sizin kaza yapmadığınıza ve size birşey olmaması sevindirici herşeyde vardır bir hayır çok geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Kardeşim okudum ,motorun için üzüldüm,senin için sevindim.Cana geleceğine mala gelsin.Allah beterinden korusun.
Bundan sonraki hayatında kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst