- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,661
- Konu Yazar
- #141
Amortisör koruma nasıl birşey bilmiyorum ama kafamda birşeyler var.Cbf1000 çok güzel gerçekten çok minik bir ayrıntı gibi dursa da gene aynı beyaz renk amortisör koruma da koydun mu cidden görüntüye daha da güzellik katıyor
Teşekkür ederim .inşallah en kısa zamanda alacağım.geçmiş olsun inş daha iyi bir motor alırsın
Teşekkür ederim Sencer abi, Allah razı olsun. sonunda parayıda alınca Allaha çok şükür bir sıkıntım kalmadı.sigarayı bırakmanla beraber 2 defa hayırlı uğurlu olsun diyorum.
hakkında en hayırlı dualrım seninle olacak, Allah tekrarını yaşatmasın.
tecrübeleri de bir kenarda biriktirip lazım olduğunda tekrar kullanmak üzere sakla bakalım.
sağlıcakla kal![]()
Aynen kardeş ama hepsi geldi geçti çok şükür.olacak iş değil tedbir yapayım derken motor pert'e çıkmış önce corsa sonra volvo bir ara kutup ayısını da bekledim bu kadar talihsizlik üstüne ama önemli olan size birşey olmamış. geçmiş olsun.
Eyvallah kardeşim sağolasın. Senınde aklında bulunsun yeni kasa beyaz cbf 1000 alınırGörkem sıgarayı bırakmanda ayrı bri tebrik konusu olmuş. Tebrik ederim. Motorun 0 km ücreti alındı, sigara bırakıldı birde cbf 1000 alınırsa sende iyisi olmaz:cherry:
Bu arada Görkem hangi kasko'yu kullanıyordun. Açıkcası bende düşünmeye başladım ama 2001 modele kasko yaparlar mı . yapsalar ne fiyat çıkar araştırmak lazım...