Kawasaki Er6 F im Pert oldu.

Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Cbf1000 çok güzel gerçekten çok minik bir ayrıntı gibi dursa da gene aynı beyaz renk amortisör koruma da koydun mu cidden görüntüye daha da güzellik katıyor
Amortisör koruma nasıl birşey bilmiyorum ama kafamda birşeyler var. :)
geçmiş olsun inş daha iyi bir motor alırsın
Teşekkür ederim .inşallah en kısa zamanda alacağım.

sigarayı bırakmanla beraber 2 defa hayırlı uğurlu olsun diyorum.
hakkında en hayırlı dualrım seninle olacak, Allah tekrarını yaşatmasın.

tecrübeleri de bir kenarda biriktirip lazım olduğunda tekrar kullanmak üzere sakla bakalım.

sağlıcakla kal :)
Teşekkür ederim Sencer abi, Allah razı olsun. sonunda parayıda alınca Allaha çok şükür bir sıkıntım kalmadı.

olacak iş değil tedbir yapayım derken motor pert'e çıkmış önce corsa sonra volvo bir ara kutup ayısını da bekledim bu kadar talihsizlik üstüne ama önemli olan size birşey olmamış. geçmiş olsun.
Aynen kardeş ama hepsi geldi geçti çok şükür.
Görkem sıgarayı bırakmanda ayrı bri tebrik konusu olmuş. Tebrik ederim. Motorun 0 km ücreti alındı, sigara bırakıldı birde cbf 1000 alınırsa sende iyisi olmaz:cherry:

Bu arada Görkem hangi kasko'yu kullanıyordun. Açıkcası bende düşünmeye başladım ama 2001 modele kasko yaparlar mı . yapsalar ne fiyat çıkar araştırmak lazım...
Eyvallah kardeşim sağolasın. Senınde aklında bulunsun yeni kasa beyaz cbf 1000 alınır :D 2011 model 0 km de olabılır :) Bu arada kaskoyu ergodan yaptırmıstım yenı alacagım motorda aynı polıceden deavm edebılecegımı bırde polıce suresı bıtıncede hasarsızlık ındırımı alabılcegımı soyledıler.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
resimleri gördüm de cidden motor talan edilmiş he. benim evede yakın yerde olmuş.

neyse artık umarım yeni motoruna en kısa sürede kavuşabilirsin
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Çok geçmiş olsun Allah tekrarından korusun.

Size bişey olmamış önemli olan. :rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
resimleri gördüm de cidden motor talan edilmiş he. benim evede yakın yerde olmuş.

neyse artık umarım yeni motoruna en kısa sürede kavuşabilirsin

Çok geçmiş olsun Allah tekrarından korusun.

Size bişey olmamış önemli olan. :rendeer:
Teşekkür ederim arkadaşlar. Artık bir sıkıntım kalmadı çok şükür. Bu aralar yeni motor arayışına bile girdim. İnşallah en kısa zamanda yeni kasa bir cbf 1000 alacağım.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aynen kardeş ama hepsi geldi geçti çok şükür.
Eyvallah kardeşim sağolasın. Senınde aklında bulunsun yeni kasa beyaz cbf 1000 alınır :D 2011 model 0 km de olabılır :) Bu arada kaskoyu ergodan yaptırmıstım yenı alacagım motorda aynı polıceden deavm edebılecegımı bırde polıce suresı bıtıncede hasarsızlık ındırımı alabılcegımı soyledıler.

Kaskoya nekadar vermiştin ?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bende de 4 yıllık A2 var, motorda koruma demiri var, ve kapalı garaj.. Kasko bedelide 10.000 TL olsa yeter. Bakalım bu şartlarda ne fiyat verecekler. Gerçi 11 yaşında motora kasko yaparlarmı oda bir muamma...
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Yanlış hatırlamıyorsam , poliçede 5 yıllık ehliyet indirimi diye geçiyor, 4 e birşey yaparlarmı bilemem :) . Benım yaptırdıgım acenteye özellikle çalınma kısmını ayrıntılı bir şekilde sordum. Yani kapalı alan ve kilitli olma şartı var mı diye? Yok dediler sadece anahtarı üzerinde bırakıpta çalınırsa kabul edilmez dendi. Onun dışında ister yolun kenarında ister evin önunde yada zorla veya evine girip anahtar çalınsa dahi kasko ödeme yapar dedıler.

Benım motor sıfır olduğundan işlemler cabuk oldu. 10 yaşındakı motorun eğer daha önce bır kazası falan yoksa pek sıkıntı çıkarcaklarını sanmıyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bende de 4 yıllık A2 var, motorda koruma demiri var, ve kapalı garaj.. Kasko bedelide 10.000 TL olsa yeter. Bakalım bu şartlarda ne fiyat verecekler. Gerçi 11 yaşında motora kasko yaparlarmı oda bir muamma...

10 yaşından önce yapıldıysa devam ettirebiliyorsunda 10 yaşını geçtikten sonra yapmıyorlar yanlış hatırlamıyorsam gökhanım :(
malum dolandırıcıllık işleride fazlasıyla döndüğü için risk faktörü fazla görünüyor ve onay verilmiyor
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Kasko işlerini tam olarak bilmıyorum. Sadece yaptıklarım ve yaşadıklarım kadarını biliyorum. İlkayın dedikleri doğru olabilir.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
10 yaşından önce yapıldıysa devam ettirebiliyorsunda 10 yaşını geçtikten sonra yapmıyorlar yanlış hatırlamıyorsam gökhanım :(
malum dolandırıcıllık işleride fazlasıyla döndüğü için risk faktörü fazla görünüyor ve onay verilmiyor

Bu söylediklerini birisi daha söylemişti İlkay. Onun için özellikle sordum. Açıkcası pek ümidim yoktu zaten. Şimdi sende aynı şeyleri söyleyince durum iyice netleşti. Neyse artık patlamamaya çalışıcaz:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bu söylediklerini birisi daha söylemişti İlkay. Onun için özellikle sordum. Açıkcası pek ümidim yoktu zaten. Şimdi sende aynı şeyleri söyleyince durum iyice netleşti. Neyse artık patlamamaya çalışıcaz:p

yinede sigortaya sormakta fayda var.
bilgileri girip merkezden gelen cevaba baksınlar belkide onay çıkar ;)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Para degil kasko:p

Neyse adamın kaza konusunun iyice suyunu çıkartık. Bu kasko konusuna başka zaman başka konularda devam ederiz. :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
çok geçmiş olsun kazanı okuyunca aklıma kendi kazam geldi.seni çok iyi anlıyorum içinde bulunduğun durumu ruh halini.

bende çok severek 0 aldığım daha 7 aylık motorumu ana yolda giderken karşımda birden bire beliren bir araca çarparak

pert ettim o kaza anında arabanın üstünden uçtum kalktım popomum üstüne oturup artçım olan kuzenime seslendim

benden 10mt daha uzağa uçmuş ve sırt üstü yatıyordu Allahıma bin şükür ki onda bir şey yoktu benimse son el bileğim kırılmıştı

hemen koştum motorumun başına paran parça yerde öyle yan duruyor yağı benzini akıyordu çok kötü oldum kendi acımı kazayı

unuttum motorun haline o kadar üzüldüm ki gözlerimden yaş geldi ve kuzenime dedim bitti artık bitti alamam bir daha motor dedim

insanlar cana geleceğine mala gelsin diyor üzülme. ama elde değil üzülmemek bu aşkı tatmayan bilemez heleki o motorunu güçlükle almışsa.

zaman geçtikçe acılar diniyor parasının ödenmesi de birazda olsa telafi ediyor ama ben yerine başka motor koyamadım umarım sen

daha iyilerini alırsın.GEÇMİŞ OLSUN...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
boşver be kardeş
sana biş olacağına olan motora olmuş
Allah beterinden saklasın
geçmiş olsun
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
98
Geçmiş olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

Yanlış hatırlamıyorsam , poliçede 5 yıllık ehliyet indirimi diye geçiyor, 4 e birşey yaparlarmı bilemem :) . Benım yaptırdıgım acenteye özellikle çalınma kısmını ayrıntılı bir şekilde sordum. Yani kapalı alan ve kilitli olma şartı var mı diye? Yok dediler sadece anahtarı üzerinde bırakıpta çalınırsa kabul edilmez dendi. Onun dışında ister yolun kenarında ister evin önunde yada zorla veya evine girip anahtar çalınsa dahi kasko ödeme yapar dedıler.

Benım motor sıfır olduğundan işlemler cabuk oldu. 10 yaşındakı motorun eğer daha önce bır kazası falan yoksa pek sıkıntı çıkarcaklarını sanmıyorum.

Demek ki foruma daha çok girmek gerekiyormuş.. Eğer konuyu ilk açtığında haberim olsaydı hasar dosyan ile ilgilenebilirdim.. Ama Ergo'da kimsenin parası kalmaz hasarda sıkıntı olmaz..
Allah daha beterinden korusun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst