Kawasaki Er6 F im Pert oldu.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Çok geçmiş olsun. O motor o hale gelirken siz üzerinde de olabilimişsiniz. Allah korumuş.
Hani verilmiş sadakanız varmış derlerya . Tam bu olay için söylenmiş gibi.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Gecmis olsun malesef insanlarimiz hiz snrna uymamak ve ksn ks lastigi takmalari gerektigini bir turlu ogrenemedi gidip 0 araba alirlar nerden baksaniz en az 35 40 bin tl 800 tl verip kis lastigi alamazlar
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun.
Sana birşey olmaması sevindirici.
Umarım tüm hayatın boyunca en büyük felaketin bu olur.
Allah beterinden saklasın :pale:
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Çok geçmiş olsun her şeyde vardır bir hayır okurken benim içim gitti ama olsun önemli olan can sağlığı hayırlısı neyse o olsun.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Başlıktaki perti okuyunca motorunuzla beraber sürüklenip düştünüz zannedip sizde bişey varmı diye girdim. Şükürki yok!

Zor süreç geçmiş iş maddi ve manevi olarak tatlıya bağlanmış. Yeni Motorunuzu alıp keyifle gezer acısını çıkartırsınz inşallah...Geçmiş olsun
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
size birşey olmaması sevindirici sigortadan paranızın bir kısmınıda alacaksınız üzülecek bir durum yok
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun güzel kardeşim.feda olsun sana tüm motorlar.senin tırnağın kırılacağına,motorun pert olsun.allah seni sevdiklerine bağışlamış.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
selamlar öncelikle geçmiş olsun..

inan başlığı okuyunca içim cız etmişti size birşey oldu diye..sizi tanımıyorum ama forumda sürekli gördüğüm birisisin..
neyseki okumaya başladığım sürece size birşey olmaması çok sevindirici..
motorunuzun da kaskolu olmasına ayrı sevindim..

tekrardan geçmiş olsun dileklerimle..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Evet motorunuzun kaskolu olması fazlasıyla sevindirici birşey. Şanslı azınlıktan sınız. Bence kıymetini bilin.

Bakın benım motorum calındı ( 650 cc yani mobilet gibi birşey de değil ) ve ben ilk dakikadan itibaren hiç kendimi paralamadım. İçin okadar rahattıki , konuştuğum yakın arkadaşlarım içimin rahatlıgını olayın şokunu atlatamadığıma bağluyorlard. Demekki dedim benim bu motora binmemem lazımmış. Hiç takılmadım. Gittim bir scooter aldım. Çalışırım yeniden alırım dedim. Üzüldüm ara ara ama bunalıma sokmadım kendimi..
Ve sonra tam 2 ay sonra tam 60 gün sonra motorum bir şekilde geldi beni buldu. Hemde sabahın köründe uykumdan uyandırdı beni resmen. Sonra dedimki demekki 2 aylığına bimmemem gerekiyormuş.

İşim ilginci motoru aldık ve gittiği halden daha iyiydi birkaç ufak sorunu vardı halletmişler felan. Bir arkadaşım dediki yaw olm motoru servise verdin 2 ay parça bekledi gibi oldu. Benim moturuda çalsalarda bir elden geçirseler :) Yani işin gırgırındaydık biz hala...

Demem oki bazen bazı şeyleri Allaha bırakmak lazım..

Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Çok geçmiş olsun. O motor o hale gelirken siz üzerinde de olabilimişsiniz. Allah korumuş.
Hani verilmiş sadakanız varmış derlerya . Tam bu olay için söylenmiş gibi.
Aynen hocam çok tesekkur ederım

Gecmis olsun malesef insanlarimiz hiz snrna uymamak ve ksn ks lastigi takmalari gerektigini bir turlu ogrenemedi gidip 0 araba alirlar nerden baksaniz en az 35 40 bin tl 800 tl verip kis lastigi alamazlar
Yol ve hava durumuna göre bile hız ayarlamnabilse o bile kafidir . teşekkür ederim

Çok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim

Çok geçmiş olsun.
Sana birşey olmaması sevindirici.
Umarım tüm hayatın boyunca en büyük felaketin bu olur.
Allah beterinden saklasın :pale:
İnşallah Sinan hocam. iyi dilekleriniz için teşekkür ederim

Çok geçmiş olsun her şeyde vardır bir hayır okurken benim içim gitti ama olsun önemli olan can sağlığı hayırlısı neyse o olsun.
Ben yazarken olayı tekrar yaşamış gibi oldum. teşekkür ederim

Başlıktaki perti okuyunca motorunuzla beraber sürüklenip düştünüz zannedip sizde bişey varmı diye girdim. Şükürki yok!

Zor süreç geçmiş iş maddi ve manevi olarak tatlıya bağlanmış. Yeni Motorunuzu alıp keyifle gezer acısını çıkartırsınz inşallah...Geçmiş olsun
Aynen biraz sıkıntılı günler geçirdim ama çok şükür sonucu iyi oldu. teşekkür ederim
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Yaa çok geçmiş olsun,seni o verdiğin ilk durma kararından dolayı tebrik ediyorum.Motora gelince kafana takma tabi ki biliyorum motorunu o halde görmek illaki seni yaralamıştır ama sana birşey olmamış ya Allah'a şükür önemli olan o.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
öncelikle büyük geçmiş olsun.
ihtiyacı olsun olmasın herkes ilk önce araba sahibi olmaya çalışıyor. acemisi ustası herkes aynı trafikte. malesef biz motor kullanıcılarıda tabiki. bu tip acemiler ve kontrolsüz araç kullananlar yüzünden diğer araç sahiplerinin canlarını tehlikeye attığı gibi en çokta bizimkini hiçe sayıyorlar. verilmiş sadakanız varmış hocam.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sana birşey olmaması en önemlisi.allah tekrarını yaşatmasın kardeş geçmiş olsun.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Geçmiş olsun dostum. Sana birşey olmaması önemli olan motosiklet her zaman yerine gelir. Kaskoyu yaptırmış olmanda büyük şans psikolojini bozma sigortan parayı ödeyecekmiş tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Evet motorunuzun kaskolu olması fazlasıyla sevindirici birşey. Şanslı azınlıktan sınız. Bence kıymetini bilin.

Bakın benım motorum calındı ( 650 cc yani mobilet gibi birşey de değil ) ve ben ilk dakikadan itibaren hiç kendimi paralamadım. İçin okadar rahattıki , konuştuğum yakın arkadaşlarım içimin rahatlıgını olayın şokunu atlatamadığıma bağluyorlard. Demekki dedim benim bu motora binmemem lazımmış. Hiç takılmadım. Gittim bir scooter aldım. Çalışırım yeniden alırım dedim. Üzüldüm ara ara ama bunalıma sokmadım kendimi..
Ve sonra tam 2 ay sonra tam 60 gün sonra motorum bir şekilde geldi beni buldu. Hemde sabahın köründe uykumdan uyandırdı beni resmen. Sonra dedimki demekki 2 aylığına bimmemem gerekiyormuş.

İşim ilginci motoru aldık ve gittiği halden daha iyiydi birkaç ufak sorunu vardı halletmişler felan. Bir arkadaşım dediki yaw olm motoru servise verdin 2 ay parça bekledi gibi oldu. Benim moturuda çalsalarda bir elden geçirseler :) Yani işin gırgırındaydık biz hala...

Demem oki bazen bazı şeyleri Allaha bırakmak lazım..

Tekrar geçmiş olsun.

yazılması gereken herşeyi yazmışsın.
geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst