Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Beyler yokmu güzel bikaç resim ekleyinde canımız çeksin . Bu aralar er5 takibindeyim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
1 yıl 12.000 km kullandım bu motoru.3 aşağı 5 yukarı 100 km de 6lt yakarsın hocam,sakin kullanımmış devirli kullanımmış oymuş buymuş bulandırma kafanı.100 km-6lt.rezerve düşünce full le maksimum yapacağın 200-210 km.yoldur.

peki çok mu?e çok tabi ama neye göre çok, memleketimin şartlarına göre yoksa gayet normal.kıyas yapman açısından yazıyorum, idarelik kymco agility city 125 aldım 3 aydır işe gidip gelirken kullanıyorum maksat ayaklarımızı yerden kessin diye bu motor ne yakıyor dersin?100 km de 4.5lt.

500cc çift silindir 52bg motor 100 km-6 lt
125cc tek silindir 11 bg motor 100 km-4.5 lt

yani 100 km de 1,5 lt -6.50 tl fazla veriyosun 500 cc bastımı giden 200 km hızı rahat gören canavar gibi makinaya biniyorsun...şimdi soruyorum, çok mu? teknolojisi eskiymiş,yok efendim karburatörlüymüş ıvırmış zıvırmış eee yani nolmuş?scooter a binecen 4,5 lt, naked a binecen 6 lt!!! hiçte çok değil valla helali hoş olsun diyecen binecen gidecen fazlada hesap kitap etmeyecen!!!

Hocam daha iyi tercihler yapabilirmişsin,direk kendi bildiğimden örnek vereyim,cbr125 var ve 2.8 lt ortalamam var,gaz açmaktanda çekinmiyorum.Gayette zevkli bir makine.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
castrol yag kullan yag fıltresını de degıstıreceksen 3.600 gram gıbı bı yag alıyo degıstırmessen 3 lıtre cıvarı alıyo yag ve hava filtresini int üzerinden bilemeyeceğim ama kahramanlarda burak21 den alabilirsin . .
dostum teşekkür ederim bi sorum daha olacak yağ seviyesi motor bloğüundaki şeffaf kısımdan kontrol ediliyo fakat ölçüsü ne olmalı tam dolu mu görünmeli yoksa yarı dolu mu görünmeli yağ değişiminde yağ koyarken onu ölçü alsak daha sağlıklı bi değere ulaşırmıyız acaba
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Hocam daha iyi tercihler yapabilirmişsin,direk kendi bildiğimden örnek vereyim,cbr125 var ve 2.8 lt ortalamam var,gaz açmaktanda çekinmiyorum.Gayette zevkli bir makine.
doğrudur yapabilirdim ama idarelik kısa mesafe kullanım için trafikte rahat etmek açısından janlarınında büyük olması sebebiyle agility city i seçtim.aslında gayette keyfli bi motor...vitesli tercihim er-6 n yada gsr-600 olacak eylül ü bekliyorum bakalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

dostum teşekkür ederim bi sorum daha olacak yağ seviyesi motor bloğüundaki şeffaf kısımdan kontrol ediliyo fakat ölçüsü ne olmalı tam dolu mu görünmeli yoksa yarı dolu mu görünmeli yağ değişiminde yağ koyarken onu ölçü alsak daha sağlıklı bi değere ulaşırmıyız acaba

o şeffaf kısımda yarıdan az görünür yağ seviyen altta çizgi şeklinde belirir o nu çok baz alma.her 4.000 km de filtrenle beraber yağını 3.7 lt koy gerisini düşünme yağ yakan eksilten bir motor değildir er-5 kronik sorunları yoktur,
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
er-5 yağ filtresi dahil yağ kapasitesi 3 lt.3.600 veya 3.700 değil
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
72
sağ kapağı açarsanız içinde yazar ne kadar yağ lazım olduğu .castrol da gayet iyi.ben 3,2 koydum camdan bakınca fazla gibi duruyor .cama yakından bakarsanız yanlardan çerçeveve kenarında çizgisini gürürsünüz .hem alt hem üst seviye çizgisi var.
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
64
dostum teşekkür ederim bi sorum daha olacak yağ seviyesi motor bloğüundaki şeffaf kısımdan kontrol ediliyo fakat ölçüsü ne olmalı tam dolu mu görünmeli yoksa yarı dolu mu görünmeli yağ değişiminde yağ koyarken onu ölçü alsak daha sağlıklı bi değere ulaşırmıyız acaba
arkadaşlar bu konuda benden daha iyi açıklamayı yapmışlar zaten :d
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Arkadaşlar merhaba...Sormak istediğim bir şey var ve fikirlerinizi bekliyorum..Almanyaya motorla gitme gibi bir planım var..ER5'ime bakınca ve onu kullanırken bu makine gider o kadar yola diye geçiyor içimden..güveniyorum ona yani..başta tekerlek bilyaları olmak şartıyla...minik bakımla gider gibime geliyor..fikirleriniz nelerdir..yoksa dört silindir bir makine daha mı sıkıntısız olur..? muhakka vardır içinizde yada çevrenizde böyle bir yolculuk yapan..yapmış olan...birşeyler söyleyin hadi.. :))
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
millet 50 cc vespa ile dünyayı dolaşıyor. er-5 ile sorunsuzca gider gelirsin ama yorucu olacağını söyliyim. 2 sene senin motorunu gerek şehir içi gerek uzun yolda kullandım. marmarise gidip geldim mesala. 200-250 km den sonra o sele resmen işkence haline geliyor. er-5 uzun yolda mekanik olarak sorun çıkarmayacak, fakat konfor açısından ise çekilecek motor değil. enduro-touring tarz bişeyler olsa daha iyi olurdu.

bu arada ben 5750 tl ye satmıştım motoru, sende kıymetlendi heralde. 7000 tl istiyosun:)
 
Katılım
22 Mar 2010
Mesajlar
79
arakdaşlar askerden yeni döndüm giderken cbf 150 mi saatım şimdide büyük bi motor almak isityorum 600 lukler pahalı geldi 500lukler uygun geldi. gs500 il er 5 arasında kaldımdan ziyade hangssisini güzel sağlam ve orjinal motorunu bulursam onu almak isityorum. satılık ilanlarından veya bildiğiniz gs500 veya er5 varsa yardımcı olursanız sevinirm.benim bikaç gördüğüm ilandan bahsederseniz iyi olur.. nasıldır uygunmudur ...
aşağıdaki ilanlardan tavsiye edeceğiniz hangisidir.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...00-yaninda-2-kask-2-mont-canta-94920512/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2005-model-tertemiz-91905377/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...er-5-kredi-kartina-taksit-olur-92140718/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ayi-satilik-american-kasa-er-5-94132769/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-orjinal-ve-tertemiz-84756926/detay
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
1 Saat öncesi itibariyle sattığım ER5imi tekrar almış bulunuyorum sıcağı sıcağına resimlerim :)

400810_10151126353381897_688729993_n.jpg


399654_10151126352911897_829388300_n.jpg


204910_10151126353686897_1996584780_o.jpg
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
İlkan hayırlı olsun..yeniden güzel günlerde ve yollarda kullan...
bir şey soracağım herkese..bende kgs var..e şimdi değişiyor malum..etiket verecekler..e biz neremize yapıştırcaz o etiketi de geçicez gişelerden..çünkü cama yapıştırmak lazım..ne halt edicez fikri olan var mı... ?
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
İlkan hayırlı olsun kardeşim, senin gibi bir er-5 sevdalısına da bu yakışırdı zaten ayrı kalamadın daha fazla :)
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
72
bir festivalmi yapsak er-5 sevdalıları nasıl olur .anladım herkes motorunu çok seviyor satan ağlıyor alan havalara uçuyor.sevda bu olsa gerek woswoscular torplanırya bizde toplansak merkezi bir yerde ankara konya vs.hayırlı günler
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
12
kawasaki er 5 mat siyah

2004 gri renkte olan kawasaki er 5 motorumu mat siyah yaptırmak istiyorum, daha önce yaptıranlar varsa ruhsata isletmem için ne gerekli, bana ne kadar maliyeti olur, bilgi verirseniz çok sevinirim...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Selamlar,

2010 model Kymco Xciting 250i motorumu satıp ER5 almak istiyorum.. İlgilenen olursa konuşalım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst