Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
arkadaşların er5 lerde 5 vites ve 6 vites olarak iki versiyon varmış hangileri 5 vites bunların?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Öyle birşey yok ER5,ER500,EN500,GPZ500,KLE500 aynı makinaları kullanırlar ve şanzımanları 6 vitestir.
 
Katılım
23 Tem 2012
Mesajlar
1
s.a. forumdaki motorsiklet ustalarım nasipse bir er 5 almak istiyorum askari ücretle çelışan biriym ama er 5 e aşık oldum diyebilirim sizce almalımıyım askari ücret alan birkişi bu motorla başa çıkabilirmi
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
entemaxp, alacağın motorun bakımlarının tam ve orjinal oldugundan emin ol he bide ayda en az 150-200 tl benzin parasınıda gözden çıkar...özledim be Er-5 i acele ettim satmak için pişmanım!
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
43
Arkadaslar bir saat kadar once ER-5'imi sattım. Ankara'dan Malatya'ya dogru yola cikti mavisim. tam 3 yıldır gercekten zevk alarak kullandim ve allaha sukur bi kere sorun cikartmadi. Sizlerle fazla yazisma firsatim olmadi ama surekli yazilanlari takip ettim, fikir edindim, kimi zaman gorus aldim. Sattigim icin takibi birakmayacagim ama artik tamamen sessiz izleyici olacagim.

Dusunen arkadaslara tavsiye derim, fiyatına gore bence sinifinda kesinlikle alinabilecek bir motosiklet. 125-150 sinifina gore bakim vs. acisindan biraz maliyetli tabii ama elinizden is geliyorsa, surekli sehir ici kullanmak zorunda degilseniz ve deneyiminiz varsa biraz 3000-4000'e 125-150 almak yerine kesinlikle dusunulebilir diyebilirim.

hepinize keyifli, kazasiz belasiz surusler.
evren
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Düşünüyorum bir tane.Yakıtı beni korkutuyor ama..Basmazsan az yakar tamam da ben gücü ivmelenmeyi seven bir adamım napcaz :pr: :) Çok yakar da beni üzerse
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Düşünüyorum bir tane.Yakıtı beni korkutuyor ama..Basmazsan az yakar tamam da ben gücü ivmelenmeyi seven bir adamım napcaz :pr: :) Çok yakar da beni üzerse

Hocam bu hacim ve performansta ve eski denilebilecek bir teknolojiye sahip bu motorun çok da az yakması beklenemez, karşılığında verdiği performans ve sürüş zevkiyle kıyasladığımızda gayet normal.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
E tabi öyle 2004 2005 model eski teknoloji.Maksimum kaç lt hesapladınız biliyor musunuz hocam
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
E tabi öyle 2004 2005 model eski teknoloji.Maksimum kaç lt hesapladınız biliyor musunuz hocam

Aslında daha da eski ,yanlış bilmiyorsam kawasaki 1993 yılından beri 3 tane makinasında (kle 500,en 500, er-5) aynı motor ve teknolojiyi kullanıyor, ben yakıt ölçümü yapmıyorum ama 4,5 -5,5 arası değişeceğini tahmin ediyorum genel olarak uzun yol-şehir içi agresif kullanım olarak ayırırsak.Benim performans egzozum da olduğu için tüketimim biraz daha fazla.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Aslında daha da eski ,yanlış bilmiyorsam kawasaki 1993 yılından beri 3 tane makinasında (kle 500,en 500, er-5) aynı motor ve teknolojiyi kullanıyor, ben yakıt ölçümü yapmıyorum ama 4,5 -5,5 arası değişeceğini tahmin ediyorum genel olarak uzun yol-şehir içi agresif kullanım olarak ayırırsak.Benim performans egzozum da olduğu için tüketimim biraz daha fazla.

Cevabınız için teşekkür ederim şu aralar kafam çok karışık araştıyorum bakalım :) Litre hesabı yapan arkadaslar varsa onlarda bilgilendirir
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
1 yıl 12.000 km kullandım bu motoru.3 aşağı 5 yukarı 100 km de 6lt yakarsın hocam,sakin kullanımmış devirli kullanımmış oymuş buymuş bulandırma kafanı.100 km-6lt.rezerve düşünce full le maksimum yapacağın 200-210 km.yoldur.

peki çok mu?e çok tabi ama neye göre çok, memleketimin şartlarına göre yoksa gayet normal.kıyas yapman açısından yazıyorum, idarelik kymco agility city 125 aldım 3 aydır işe gidip gelirken kullanıyorum maksat ayaklarımızı yerden kessin diye bu motor ne yakıyor dersin?100 km de 4.5lt.

500cc çift silindir 52bg motor 100 km-6 lt
125cc tek silindir 11 bg motor 100 km-4.5 lt

yani 100 km de 1,5 lt -6.50 tl fazla veriyosun 500 cc bastımı giden 200 km hızı rahat gören canavar gibi makinaya biniyorsun...şimdi soruyorum, çok mu? teknolojisi eskiymiş,yok efendim karburatörlüymüş ıvırmış zıvırmış eee yani nolmuş?scooter a binecen 4,5 lt, naked a binecen 6 lt!!! hiçte çok değil valla helali hoş olsun diyecen binecen gidecen fazlada hesap kitap etmeyecen!!!
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
en düşük 3.7 lt gördüm ben. ben en düşüğü görme çabasındaydım ama basınca 6-7 lt lere kadar çıkan bir motor. acayip bir motordur er-5 çok geniş bir yakıt tüketim bandına sahip. ister 250 cc gibi yaktır ister otomobil gibi:)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
srhtsglm, kymco nun o kadar yakması normal mi bana biraz garip geldi de. Cevaplarınız için ayrı ayrı teşekkürler öğrenci olmasam bu hesapları filan yapmam da zaten, işte mecbur yapmak zorundayız benzin fiyatları da malum :) Hayırlısı olsun bakalım düşünelim az daha
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
arkadaşlar bakımını yapmak istiyorum yağ değiştiricem motor kaç litre yağ alıyo bilen var mı acaba bide bunun yağ ve hava filtresini internet üzerinden alabileceğim bi site ismi var sa çok sevinirim
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
srhtsglm, kymco nun o kadar yakması normal mi bana biraz garip geldi de. Cevaplarınız için ayrı ayrı teşekkürler öğrenci olmasam bu hesapları filan yapmam da zaten, işte mecbur yapmak zorundayız benzin fiyatları da malum :) Hayırlısı olsun bakalım düşünelim az daha

gazı açınca yakıyor kardeşim 40-50 kmh hızla gidilmiyor napalım, 80-100kmh aralığında tüketim bu :)
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
64
arkadaşlar bakımını yapmak istiyorum yağ değiştiricem motor kaç litre yağ alıyo bilen var mı acaba bide bunun yağ ve hava filtresini internet üzerinden alabileceğim bi site ismi var sa çok sevinirim
castrol yag kullan yag fıltresını de degıstıreceksen 3.600 gram gıbı bı yag alıyo degıstırmessen 3 lıtre cıvarı alıyo yag ve hava filtresini int üzerinden bilemeyeceğim ama kahramanlarda burak21 den alabilirsin . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst