Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Hastasıyız dedeeeeeeeeeeeeee Böyle yaklaşmayalım arkadaşlar, 4 liraya verirse alınır neden alınmasın her malın alınabileceği bir bedel vardır :))))1 liraya toplanır. binilir 5 den de satılır ffazla etmez o da modelli diye :)) İnşallah sahibi de okuyordur :))))
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
72
arkadaşlar bende er 5 var gayetde memnunum fakat 130 dan sonra aynalarda bir titreşim bir bulanıklık nasıl bir çözümü var bilen varmı yardımcı olabilirseniz memun olacğım kazasız günler dileğiyle.
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
12
arkadaslar meraba... gecen gün bi mekana gittim 2 saat kadar takıldım sona geldim motor u çalıştıracam motor kontak açılınca elektrik geliyor fakat marş a basmıyor , stop düğmesini kontrol ettim tekrar düğme ile oynadım mars hala basmıyor , ugrasırken ugrasırken stop düğmesini tekrar kapatıp açtım marş bastım çalıştı bu sefer . neden oldugunu anlamadım daha önce böyle bişi basına gelen var mı.. bilgi
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Beyler ön fren sanki ABS liymiş gibi tekleye tekleye duruyor makina , diskle alakalı olabilir mi ?
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
12
arkadaslar meraba... gecen gün bi mekana gittim 2 saat kadar takıldım sona geldim motor u çalıştıracam motor kontak açılınca elektrik geliyor fakat marş a basmıyor , stop düğmesini kontrol ettim tekrar düğme ile oynadım mars hala basmıyor , ugrasırken ugrasırken stop düğmesini tekrar kapatıp açtım marş bastım çalıştı bu sefer . neden oldugunu anlamadım daha önce böyle bişi basına gelen var mı.. bilgi
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
arkadaslar meraba... gecen gün bi mekana gittim 2 saat kadar takıldım sona geldim motor u çalıştıracam motor kontak açılınca elektrik geliyor fakat marş a basmıyor , stop düğmesini kontrol ettim tekrar düğme ile oynadım mars hala basmıyor , ugrasırken ugrasırken stop düğmesini tekrar kapatıp açtım marş bastım çalıştı bu sefer . neden oldugunu anlamadım daha önce böyle bişi basına gelen var mı.. bilgi
motor viteste ise marş basmaz.elektirik gelir ama marş basmaz.
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Disk yamuk veya balans yapmış değişmesi gerekiyor Turgay ;)

İlkan sende diskte vardır şimdi =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Bunlardan hangisini alayım ? Görüntü dışında bi farkları var mı biri ingiliz diğeri çin sanırım , fiyatları da aynı .

http://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-...66?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item20c7148f52

http://www.ebay.co.uk/itm/Front-Bra...81?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27bac89255
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Turgay bu konuyu sanırım daha önce konuştuk bi 2-3 ay oldu gibi geliyor bana.
Papatya disk olan çin malı hatta çinden geliyor.Diğeri orjinal şekil fakat ne malı ve orjinal mi bilmiyorum.Ben orjinali tercih ederdim açıkçası :)
Malesef benim elimde yok :)
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
43
Arkadaslar ER5'imi satıyorum. ilgilenenler icin sahibinden ilan numarasi 64884168.
link: http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...iz-sorunsuz-2006-15500-km-er-5-64884168/detay

herhangi bir sorunu, sıkıntısı yok. temiz bir ER-5.

bu arada sahibinden ilanlari ile ilgili dikkatinizi cekmek istedigim bir sey var. İlanimi gecen kasim ayında vermistim suresi dolunca kaldırıldı. Dun yenilemek istedim. eski tarihli olarak tekrar yayina girdi ama 11,9 TL karsiliginde tum ilan suresince gecerli yeni tarihli guncelleme yapilabilecegini belirten banner cikti. Ben de satın aldım. İlk once odeme sırasinda 1 gunluk 3,9 TL seklinde odeme yaptirdi, farklı sekillerde denememe ragmen 11,9 TL lik olanı alamadim. Tarihi yeniledi fakat yine de sıralamada en yeni ilanların arasında degil kasım tarihli sıralamsında bıraktı. Anlayacagiz kazıklandım. ilanları yenilemek yerine sıfırdan vermek daha mantıklı. Su anda yayinda bir ilanım oldugu icin aynı kategoride yeni ilan verdirmiyor. Fırsatım olur ise ilanı kaldırıp yeniden ilan verecegim. Degisiklik olur ise buradaki bilgi notumu yeni ilan numarası ile degistirecegim.
iyi gunler dilerim.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Acele etmeyin 1 saat içinde üst sırada çıkacaktır ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

Çıkmış bile :)
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
72
marş bendede bazen yapıyor stop anahtarını açık kapayınca düzeliyor herhalde temizlemek gerek 10 yılda bir felan.kontak temizleyici denemekte fayda var.saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst