- Katılım
- 19 Şub 2007
- Mesajlar
- 703
Hastasıyız dedeeeeeeeeeeeeee Böyle yaklaşmayalım arkadaşlar, 4 liraya verirse alınır neden alınmasın her malın alınabileceği bir bedel vardır
)))1 liraya toplanır. binilir 5 den de satılır ffazla etmez o da modelli diye
) İnşallah sahibi de okuyordur
)))