- Katılım
- 12 Ara 2007
- Mesajlar
- 919
Düzelmez muhtemelen uğraşırsan kol kırılabilir.Dene kırılırsa bende var yenisi yedekte tutuyorum![]()
yarın bi deneyeyim o zaman bakalım noluyo =)
Düzelmez muhtemelen uğraşırsan kol kırılabilir.Dene kırılırsa bende var yenisi yedekte tutuyorum![]()
yarın bi deneyeyim o zaman bakalım noluyo =)
Şarj makul ölçülerin altında çıkarsa konjektörde mi bir sıkıntı var demektir ? Konjektörün orjinalini mi temin etmek gerekiyor? duyduğuma göre çin malı scooter konjektörleri de iş görebiliyormuş.
Evet akümde bir sıkıntı olmadıgı anlaşıldı sorun ya konjektör ya da dinamoda ama ustaya gideyim diye yola cıksam yolda kalmaktan korkuyorum napsam bilemedim.Akü şarj tutmuyor ve sürekli aküden yiyor .
en yakın oto elektrikçide de ölçümü yaptırabilirsiniz
olctuk aküde bi sıkıntı gorunmuyor