Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Tornacı ısı ile düzeltiyor kırılırsa alu kaynağı yapıp parlatıyor 10 lira alıyor:)))
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Bugün bir tornacıya gittim ama , büyük ihtimalle kırılır kaynakla eski haline döndürme garantisi veremem deyince vazgeçtim bende , bu şekilde kullanırım artık bir süre daha.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Arkadaşlar herkese selamlar...
Motosikletim dün itibariyle satılmıştır.Çok ani gelişen bir olay oldu ve istediğim rakamda verilince vermek zorunda kaldım gibi birşey oldu.
Tesellim izmit'te kalmış olması :)

581579_10150775088956897_572301896_9474682_445930188_n.jpg
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Beyler akümde bir sıkıntı var sanırım ,geçenlerde 5-6 saatliğine kontağı üstünde unuttuğumdan akü tamamen boşalmıştı gösterge ışığı bile yanmıyordu, ardından arabadan takviyeyle çalıştırdım motoru ama 100-200 metre sonra tekleyerek istop etti, daha sonra aküyü şarja bıraktım bi oto elektrikçiye ve sorunsuz çalıştı 1-2 km kullandım , 3 gün sonra yine aynı sorun baş gösterdi marş almıyor akü bitik mi acaba ? Bitikse akü tavsiyesine ihtiyacım var sanırım.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Aküden ziyade şarjınızı bir ölçtürün.Uzun süreli açık unutulan kontaklar konjektör yanması ile neticelenir malesef...
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Şarj makul ölçülerin altında çıkarsa konjektörde mi bir sıkıntı var demektir ? Konjektörün orjinalini mi temin etmek gerekiyor? duyduğuma göre çin malı scooter konjektörleri de iş görebiliyormuş.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Şarj makul ölçülerin altında çıkarsa konjektörde mi bir sıkıntı var demektir ? Konjektörün orjinalini mi temin etmek gerekiyor? duyduğuma göre çin malı scooter konjektörleri de iş görebiliyormuş.

Makul ölçülerin altından ziyade ben hiç akım vermeyeceği kanaatindeyim.Yanmış olma ihtimali çok yüksek...
Çin malı işine girmemen senin faydana ;)
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Ya bu marş meselesinde ne kadar farklı görüşler var , en son bakım yaptırdığım usta da bunun marş rublesinin değişmesi gerek demişti o dedikten sonra tıkır tıkır marş alıyodu ta ki bu anahtarı kontakta unutana kadar 5-6 saat durup böyle bi şeye nasıl sebep oldu anlamadım .
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Evet akümde bir sıkıntı olmadıgı anlaşıldı sorun ya konjektör ya da dinamoda ama ustaya gideyim diye yola cıksam yolda kalmaktan korkuyorum napsam bilemedim.Akü şarj tutmuyor ve sürekli aküden yiyor .
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Evet akümde bir sıkıntı olmadıgı anlaşıldı sorun ya konjektör ya da dinamoda ama ustaya gideyim diye yola cıksam yolda kalmaktan korkuyorum napsam bilemedim.Akü şarj tutmuyor ve sürekli aküden yiyor .

en yakın oto elektrikçide de ölçümü yaptırabilirsiniz
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Turgay makinanın şarjını ölçtür...
rolantide 13.5 ~ 14.2 aralığında olur normalde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst