Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2012
Mesajlar
12
meraba arkadaslar , bende yamaha ybr den 4 gün önce kawaSAki er5 e geçiş yaptım . bu benim için eşekten inip at a binmek gibi birşey oldu... 2004 model gri 15000 de 6300 tl ALDIM . 2-3 ustaya ve kendi ustama götürdüm motor açılmış fakat düzenli toplanmış motorda problem yok alabilirsin dediler ve aldım . çok fazla bilgim yok motor hakkında almadan önce biraz arastırdım yakıt olarak fazla sayılmaz çekişine göre yakması da normal... bu motor su sogutmalı ve motordaki su miktarını nerden kontrol ediyoruz ve takviyesini nerden yapıyoruz?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
fiyatı abartılmamış motorlar la ilgilenilir... bir dostum için bakınıyorum.... km önemli değil bakımlı olsun... en önemlisi fiyatı abartılmış olmamalı...
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
meraba arkadaslar , bende yamaha ybr den 4 gün önce kawaSAki er5 e geçiş yaptım . bu benim için eşekten inip at a binmek gibi birşey oldu... 2004 model gri 15000 de 6300 tl ALDIM . 2-3 ustaya ve kendi ustama götürdüm motor açılmış fakat düzenli toplanmış motorda problem yok alabilirsin dediler ve aldım . çok fazla bilgim yok motor hakkında almadan önce biraz arastırdım yakıt olarak fazla sayılmaz çekişine göre yakması da normal... bu motor su sogutmalı ve motordaki su miktarını nerden kontrol ediyoruz ve takviyesini nerden yapıyoruz?

Hayırlı olsun..Kazasız günlerde kullan..Motorun suyunu sadece yedek depodan kontrol edebiliyoruz..koltuğu kaldırdığında yedek depoyu göreceksin..radyatör kapağı deponun altında olduğu için müdahele etmek sıkıntılı..havalar ısındı artık..sürekli kontrol et yedek depoyu..ve yağını..10*40 kullan..tavsiye edilen bu..yakıta gelince..ben bir depoyla 250 km yi deviriyorum..ve hala kırmızı bölgeye dayanmadan da alıyorum yeniden..yani dibine dek kullansam 300 olacak gibi...makine iyidir..çok keyif veriyor kullanması..5000 devirden sonra değişiyor oldukça..asıl gücü ortaya çıkıyor..birde sakın benzin musluğuyoa oynama..sürekli on konumunda kalsın..sakın pri ye alıp kullanma..motora benzin doluyor diyprlar o durumda..hiç başıma gelmedi ama öyle oluyormuş...yeniden güzel günlerde kullanman dileğiyle...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
arkadaşlar mrb bu er5 lerde ne marka ne model ön cam kullanılıyor kullanan varsa bilgi verebilirmi acaba
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaşlar mrb bu er5 lerde ne marka ne model ön cam kullanılıyor kullanan varsa bilgi verebilirmi acaba

Oh ne ala sayfaları geriye dogru bir okuyayım deme sakın biz O kadar bilgiyi boşunamı yazdık Fatih kardeşim :)
givi'nin ön camı çok yakışıyor kerataya ama geçen sene anes motorda 180 euro fiyatı vardı malesef.yoksa cbf 250 lere takılan 100 tl lik klasik camlarda uyuyor ama bana sorarsan O camı takmadan kullanmak daha iyi motorun karizması çizilmiyor hiç yoktan.


er 'i olupta motor bloguna yağ almayan pek nadirdir galiba benim bile başıma geldiki artık sormayın :pale: yağamı acısam,uğraştığımamı acısam yoksa yolda kaldığımamı acısam artık siz begenin.
bu arada benzin muslugu bozulan arkadaşlar dert etmesin daha öncede geçmiş sayfalarda yazmıştım çinli bir motosikletin yakıt muslugu bire bir aynı er 5 ile ve fiyatı 40 tl civarı.
bu arada km saatini düşüren arkadaşlara acayip sinir oluyorum kimi kandiriyorsun kardeşim..ben motorumu kendi başına bıraksam senede 12.000 kesin yapar :queen: 10 yaşında motor 15.000 de ilginç geliyor bana ama aradan harbi orjinal km li olanlar vardır sayısı bir elin parmakları kadar ancadır.
yeni motor alanlara hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
vay tamer abi hemen bastın fırçayı:salut:
bu er5 e olan cam ybr ye uyduğu için sadece fikir almak istedim fakat dediğin gibi givi nin bir camına 110 euro fiyat çektiler bende belki burada ki abiler arkadaşlar kardeşler de başka yöntemler vardır diye bi sorayım dedim
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
72
bence cam havasını bozuyor ,zaten ne kadar hızlı sürecen ben 100 mil yapıyorum biraz sarsıyor çok değil,yani çok gerekli değil.tabi herkesin firkri kendine güzel gelir.yakıt performansa uygun hatta az bile yakıyor diyebilirim kazasız günler .kask mont gerekli ha dikkat et.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
vay tamer abi hemen bastın fırçayı:salut:
bu er5 e olan cam ybr ye uyduğu için sadece fikir almak istedim fakat dediğin gibi givi nin bir camına 110 euro fiyat çektiler bende belki burada ki abiler arkadaşlar kardeşler de başka yöntemler vardır diye bi sorayım dedim

yok be dostum ayıpsın :)
dedim Fatih İrfan ağadan kurtulmuş ne bakıyor dedim kendimce.
benim görüşüm Givi'nin yapmış oldugu cam çok yakışıyor gs500 ve er5'e,ama fiyat baya bir yüksek belki e-bay'da daha ucuzu bulunabilir.
kappa'nın cam'da baya güzel aslında hemde geniş
http://www.feyizoglu.com/KA-660-Ruzgar-Siperli-287-i-Universal_45714.html#0
uygun fiyata 2.el bir tane var mesela
http://www.cbfturkiye.org/forum/viewtopic.php?f=12&t=12672
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
tamer abi ben o 2.el olandan tasarladım bağlantı aparatlarını da ayarlamaya çalışıyorum eğer ayarlayabilirsem takacağım işte bende o fiyatlara cam alamam diye kendim birşeyler yapmak istiyorum...:cat:
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Merhaba arkadaşlar..Az önce bir ER5 kullanıcısıyla küçük bir sohbetimiz oldu. arka lastiğini geniş ebatlı bir lastikle değiştirmiş..150 lik takmış..bu ebat motora bir sıkıntı yaşatır mı? zorlar gibime geliyor..bu şekilde kullananların tecrübelerini paylaşmalarını isterim..
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Bende de 150 'lik bir arka lastik var taktırmayı düşünüyodum ama yakıtta bu kadar fark olur mu gerçektende?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Ne demek istediğini anlamadım ama galiba ben o bahsettiğin nadir kişilerdenim :)

şu an nadir kişilerdensin O zaman :) bende öyle diyordum.benzin deposundaki ufak bir pislik sagolsun şamandırayı taşırtıp bloga benzin aldı.genelde yağ göstergesine her zaman baktığımdan fark ettim olayı.ilerleyen zamanlarda nadir er 5'leri tekrar bi yoklarız.ama istemem kimsenin başına gelmesine haybeye masraf ve ugraş.

---------- Post added at 01:52 ---------- Previous post was at 01:47 ----------

tamer abi ben o 2.el olandan tasarladım bağlantı aparatlarını da ayarlamaya çalışıyorum eğer ayarlayabilirsem takacağım işte bende o fiyatlara cam alamam diye kendim birşeyler yapmak istiyorum...:cat:

en güzeli Fatih bir sürü para boş ver,kendin yapabiliyormusun yakıştıktan sonra gerisi önemli degil.takıldığın yerde İrfan ağaya dersin anlarmısın O zaten yapıverir :)

---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:52 ----------

Bende de 150 'lik bir arka lastik var taktırmayı düşünüyodum ama yakıtta bu kadar fark olur mu gerçektende?

tak kardeş güzel görünür sıkıntı yaratmaz her halde :)
virajlarda pek yatmıyor 150 takınca,aslında orjinalinden 2 cm geniş jant bulup 150 lik lastigi O zaman takmalı,lastigin tabanı düz kalmaz.bu arada sarıyerde bir arkadaş vardı o ya 160 yada 170 takmıştı er5'e ve memnundu.
yakıt konusuna zaten deginmeyecegim Turgay 5 lt 5.5 olsada olur 6 lt olsada olur bindiğin motosikletten zevk aldıktan sonra,yakıt olayına takılmamalı.
tekeriniz düz bassın arkadaşlar hayırlı hafta sonları.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-er-5-87609383/detay
arkadaşlar aranızda er5 almak üzere olan varsa bu ilandan uzak dursun .2 yıl önce bu motoru ben sattım yaklaşık 40000km civarındayken motor şimdi 30000de ve kırmızı orjinal rengi gri. bilginize olsun millet üçkağıtçı olmuş.

olur öyle şeyler güzelim memleketimde kendisini uyanık sanan çok,km tersine çalışmış demekki.
km saati ile oynayanları Erman Toroglu'na havale ediyorum..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Ya makina zaten kendini belli ediyor ellesen elinde kalır.Bunu alacak kadar malesef kör arkadaşlar varsa engel olmamak lazım :) Ustalarda para kazanacak :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst