- Katılım
- 12 Ara 2007
- Mesajlar
- 919
Klasik yuvarlak far naked hastaları için tam bir kıtlık söz konusu piyasada,bence elden çıkarmayalım bize kalsın makineler=)Beyler kawa er6n lerin fiyatları geçen sene 9-10 arasıydı.Şimdilerde 12-13ten aşağı fiyat yok.Bizde ER5lerin fiyatlarını 9-10 liralara mı çeksek ne yapsak diye düşünüyorum![]()