Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Beyler kawa er6n lerin fiyatları geçen sene 9-10 arasıydı.Şimdilerde 12-13ten aşağı fiyat yok.Bizde ER5lerin fiyatlarını 9-10 liralara mı çeksek ne yapsak diye düşünüyorum :D
Klasik yuvarlak far naked hastaları için tam bir kıtlık söz konusu piyasada,bence elden çıkarmayalım bize kalsın makineler=)
 
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
11
Beyler kawa er6n lerin fiyatları geçen sene 9-10 arasıydı.Şimdilerde 12-13ten aşağı fiyat yok.Bizde ER5lerin fiyatlarını 9-10 liralara mı çeksek ne yapsak diye düşünüyorum :D

Kesinlikle katılıyorum Bütün Motorların fiyatları 1000 - 2000 yükseldi ER-5 ler hala 125 cc fiyatına satılıyor.
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
İlkan hocam dediğini yapıp çıtayı iyice yükseltmişsin =) bu arada senin arka lastikler 150'lik miydi ? Orjinal aynaların görüş açısından memnunmusunuz arkadaşlar genel olarak ?

Çıtayı yükselttim değere bindi günde 2 kişi arıyor 8e olmaz mı diyen bile var :S
Satmayı düşünmüyorum alınabilecek bir motosiklet yok şuan :)
Benim arka lastik GS500'de 150 tabandı.Bunda standart ;)
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Çıtayı yükselttim değere bindi günde 2 kişi arıyor 8e olmaz mı diyen bile var :S
Satmayı düşünmüyorum alınabilecek bir motosiklet yok şuan :)
Benim arka lastik GS500'de 150 tabandı.Bunda standart ;)

Aynen dediğin gibi alınacak bu sınıfta pek motor yok hele ki sen gs 500'ün de tadına varmışsın yeterince zaten =)

Bizim canavarlardan cafe racer olur mu diye bakınmaktaydım ki bu örneğe rastladım ;

http://www.google.com.tr/imgres?q=k...art=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=131&ty=73
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
9
herkese selamlar;
beklenmedik bir şekilde motorumu (adı Gümüş'dür) değiştiriyorum,
ilgilenen olursa ilan sahibindende 81112138 ilan numarasıyla görülebilir.
Ben bu forumun neredeyse bütün yazılarını okudum, çok şey öğrendim.Bu yüzden ilanla forum aracılığıyla ilgilenen arkadaşlar olursa bunu bildirsinler, onlara extra bi kolaylık yapmak isterim.
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Dün trafikte bir er-5'e denk geldim ben servisteydim motorun yaklaştığını gördüm camı açıp baktım ama zincir zırıltısından başka bir şey duyamadım ne egzoz ne de motor sesi yani makinanın çalıştığına dair bir işaret yok diyebilirim o derece sessizdi ,sadece çok tiz ,baskın bir zincir zırıltısı, 80-90 civarı bir süratteydi tahminimce.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Dün trafikte bir er-5'e denk geldim ben servisteydim motorun yaklaştığını gördüm camı açıp baktım ama zincir zırıltısından başka bir şey duyamadım ne egzoz ne de motor sesi yani makinanın çalıştığına dair bir işaret yok diyebilirim o derece sessizdi ,sadece çok tiz ,baskın bir zincir zırıltısı, 80-90 civarı bir süratteydi tahminimce.

Arkadaş kıştan yaza geçememiş sanırım :) Zincirlerimiz dişlilerimiz önemlidir, temizleyip yağlamakta fayda vardır !
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Motor ve egzozun o kadar sessiz oluşu garip geldi bana ,benim tiger gürültüye homurtuya alıştırmış beni galiba =)
 

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum.Bazı Er5 lerde takometre kapları siyah bazılarında parlak metal bunun orjnallikle bir alakası varmı yoksa belli bir yıla kadar metalik belli bir yıldan sonra siyah mı çıktı.Teşekkür ederim
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum.Bazı Er5 lerde takometre kapları siyah bazılarında parlak metal bunun orjnallikle bir alakası varmı yoksa belli bir yıla kadar metalik belli bir yıldan sonra siyah mı çıktı.Teşekkür ederim

Kaza yapmış veya devrilmiş ve darbe almış bir durum söz konusudur.Dikkatli olmak lazım.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum.Bazı Er5 lerde takometre kapları siyah bazılarında parlak metal bunun orjnallikle bir alakası varmı yoksa belli bir yıla kadar metalik belli bir yıldan sonra siyah mı çıktı.Teşekkür ederim

Türkiye de ER 5 ler eski model olarak 99-2000 ler var onların orjinal göstergeleri hakkında bir fikrim yok ama 2004 ve sonrası orjinalde nikelajlıdır. siyahsa değişmiştir. ayrıca aynalar da nikelajlıdır ve üzerinde kawasaki yazar.

Arkadaşlar bu arada ben de makineyi ilana verdim taliplisi çıkarsa enduro bir makine almayı düşünüyorum malum memleket dağlık.

81278261

4bt33.jpg


4bt77.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Hadi hayırlısı olsun.
Bütün ER5'ciler makinaları satıyor ne hikmettir bilinmez :) Topic iyiden iyiye duracak sanırım :(
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
hayırlı satışlar
topic eski günlerine dönsün artık ne bu sessizlik
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
19
İstanbulda temiz ve hesaplı bi ER-5 alabilirsem ben de dahil olacağım topice :)
Benzin sarfiyatı nedir bu bebeğin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst