Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
valla benim motor tek sefer de alıyor motor soguk olsa bile hatta 3 gün çalıştırmadım gene tekte aldı. ayrıca bu ben on-pri olayını hiç mi hemde hiç anlamadım benim ki hep ortada duruyo bird bu yedek depo olayı nasıl oluyo nasıl alınıyor yedege onuda anlamadım :) bu arada sen bana msn adresini veya facebook adresini istersen ikisini birden ver ordan da yazışalım burdan zorluyor:)

[email protected] (messenger adresim)

Bu arada 3 günün sonunda 250 km yol yaptım ve tecrübelerimi paylaşmak istiyorum...Daha önce Er5 kullanmayan biri olarak diyebilirimki gayet atak,seri güçlü ve kompresörlü bir makinaymış...Tork u muhteşem.Sert virajlarda biraz güven hissini zorluyor...Ama kontra taktiği ile başa çıkılıyor...Sol şeritte aynadan göründüğü anda araçlar yol veriyorki bu çok iyi :).Givi marka ön cam olmasına rağmen rüzgar zorluyor, bu aparat olmadan nasıl olur bilemiyorum :).Bugün işyerimde bir arkadaşımın 99 model ZX 750 R ı ile sahil yolunda hafif bir kapışmam oldu ciddi anlamda zorladım pek aşağı kalmadı gerçekten çok seriymiş...Manevra kabileyeti çok iyi gayet kıvrak...Özetle arkadaşlar motorum beni bende onu sevdik birbirimizi...:) az önce yıkadım pakladım garaja bıraktım :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
Arkadaşlar merhaba, motosikletim yoldaki en ufak bir çukuru veya kasisi fazlasıyla hissettiriyordu. Bugün farkettim ki motosiklete oturduğumda amortisörler sona kadar oturuyor. Ayarlarıyla oynadım ve en son ayara getirdim. Biraz farketti ama anladığım kadarı ile amortisörler dip olmuş.

Tamiri varmı? ya da satın mı almam lazım? İnternetten araştırdım ve satan biryer bulamadım.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Arkadaşlar merhaba, motosikletim yoldaki en ufak bir çukuru veya kasisi fazlasıyla hissettiriyordu. Bugün farkettim ki motosiklete oturduğumda amortisörler sona kadar oturuyor. Ayarlarıyla oynadım ve en son ayara getirdim. Biraz farketti ama anladığım kadarı ile amortisörler dip olmuş.

Tamiri varmı? ya da satın mı almam lazım? İnternetten araştırdım ve satan biryer bulamadım.

http://global.ebay.com/IKONFederbeineKawasaki-ER-5Bj-ab-96/350332461932/item
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-er5-er-5-a-38mm-forks-front-43836694/detay/?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-den-cikma-arka-amortisorler-50146439/detay/?

Birtanesi Ön Amortisör , Digeri ARka Amortisör.

Not: satıcı tanıdığım felan değil.SAdece sahibindende senin için buldum.Alışverişlerinde bir sıkıntı ile karşılaşırsanız beni alakadar etmiyeceğini baştan belirteyim :):=)

Eyvallah kardeş, önlerde problem yok, arkada problem var. Sahibindendeki ilana baktım. 2. el almak istemem aslında ama bulamazsam alırım muhtemelen.

Peki bu motosiklet için muadil seçenekler yokmudur acaba? Yani illaki er-5 için olanımı almam gerekiyor?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşlar merhabalar zincirimden ses geliyordu dün çözüldü :) akşam gaz yagıyla iyice zincirleri diş fırcasıyla temizledim. motoruda mis gibi gaz yağıyla temizledim.ondan sonra bol köpüklü suyla çimdirdim cillop gibi oldu. hafta sonuda arka fren balatasını yaptırmıştım. motora binmede yanında yat oldu valla :p
yanlız sabah motoru ilk çalıştırdığımda daha önce hiç bu şekilde olmamıştı rolantisi çok düşüktü sanki stop edecekmiş gibiydi ister istemez korktum. sonra normal şekilde zorlamadan motoru yaklaşık 2 km yaptım sonra düzeldi gibi oldu yeniden rölanti düştü :pr:
dedim ne oluyo bu motora sonra biraz hızlı kullanmaya basladım melet hızı seviyor toparladı hız yapınca,motor kendine geldi:cherry: allahtan şimdi düzgün sanırım motor soğuk olduğundan böyle yaptı:rendeer:
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
arkadaşlar merhabalar zincirimden ses geliyordu dün çözüldü :) akşam gaz yagıyla iyice zincirleri diş fırcasıyla temizledim. motoruda mis gibi gaz yağıyla temizledim.ondan sonra bol köpüklü suyla çimdirdim cillop gibi oldu. hafta sonuda arka fren balatasını yaptırmıştım. motora binmede yanında yat oldu valla :p
yanlız sabah motoru ilk çalıştırdığımda daha önce hiç bu şekilde olmamıştı rolantisi çok düşüktü sanki stop edecekmiş gibiydi ister istemez korktum. sonra normal şekilde zorlamadan motoru yaklaşık 2 km yaptım sonra düzeldi gibi oldu yeniden rölanti düştü :pr:
dedim ne oluyo bu motora sonra biraz hızlı kullanmaya basladım melet hızı seviyor toparladı hız yapınca,motor kendine geldi:cherry: allahtan şimdi düzgün sanırım motor soğuk olduğundan böyle yaptı:rendeer:

Benim motorda öyle yapıyor. Soğukken saçma sapan bir rolanti ile dönüyor motor. Ustaya sordum ekzantrik kayışı yüzünden oluyor dedi.

Ayrıca hava soğukken zor çalışır. Fazla gaz vererek çalıştırmaya çalışırsan da hiç çalışmaz :p

En güzeli gaza çok az dokunup çalıştırmak ve o şekilde ısıtmak. Çünkü jikle ile çalıştırınca bujiler terleme yapıyor.

Gerçi yaz geldi biraz daha havalar ısınsın hiçbir sorun olmaz :cherry:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
yok benim motor iki haftadır hiç bu şekilde olmamıştı ama aksam yıkadıktan sonra çalıştırmadım fazla herhalde ondan dolayı böyle yaptı bence neyse şimdi düzgün bir şekilde çalışıyor allahtan:p
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ön fren diski olarak ne önerirsiniz. sanki benden önceki sahibi disk kilidi ile biraz diski eğmiş gibi geliyor bana. değiştirmeyi düşünüyorum. bu konuda bilgisi veya tecrübesi olan varmı?
ebya dan buldum bişler ama dışarıdan kargo felan uğraşmak istemedim. başka hangi modellerin diskleri bizim makinalara oluyor?
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
154
Eyvallah kardeş, önlerde problem yok, arkada problem var. Sahibindendeki ilana baktım. 2. el almak istemem aslında ama bulamazsam alırım muhtemelen.

Peki bu motosiklet için muadil seçenekler yokmudur acaba? Yani illaki er-5 için olanımı almam gerekiyor?

Elbetteki vardır ama atıyorum yarın öbür gün motoru satarken ne yazikki sana dezavantaj sağlar.Şahsen motorda eksoz hariç herşeyin orjinal olması 2.el fiyatını bir nebze korur.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
can sıkıcı olaylar baş göstermeye başladı!!

Merhaba beyler,

Dün yıkama yaptıktan sonra çıkarmamıştım motoru.Sabah işe giderken marşa bastım devir saati çalışmıyor(umarım kablodandır!) ona moralim bozulduğu yetmediği gibi garajdan çıktığımda bide farkettimki km saatide çalışmıyor:pr:..alttan önteker bağlantısından kırılmış, sanırım fırça darbesinden böyle bir sorun oluştu...teselli ikramiyesi gibi oldu ama yanmayan arka sol sinyal yanmaya başladı:p...acilen hem km hemde devir saat kablosu bulmam gerek.İstanbul avrupa yakasında tanıdık bildik yeri olan-lar yazarsa çok makbule geçer...:cat:
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
154
Allah korusun km saati ve devir saati bozuk ve tamir edilemeyecek durumda olursa sanırım çıkmaları bile 500 tl gibi bir fiyatta.Ama sanmıyorum böyle olacağını o yüzden insallah kablolardandır dedim.Yanlış anlama sakın.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
eyvallah dostum,.km kablodan ondan eminimde devir olayı canımı sıkıyor...bu ay fena sıkıştık,haziran ortası komple bir bakıma sokmadan bimeyeceğim sanırım:pr:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ön fren diski olarak ne önerirsiniz. sanki benden önceki sahibi disk kilidi ile biraz diski eğmiş gibi geliyor bana. değiştirmeyi düşünüyorum. bu konuda bilgisi veya tecrübesi olan varmı?
ebya dan buldum bişler ama dışarıdan kargo felan uğraşmak istemedim. başka hangi modellerin diskleri bizim makinalara oluyor?

...............................
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
...............................

Diskin eğrileceğine pek ihtimal vermiyorum... Göz yanılması olabilir....
Orta sehpada iken ön tekeri döndür..Sabit bir nesne tut diske..
Yarın sorarım başka modellerinki olur mu diye... :cat::cat: Burdan yazarım... :cat:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşlar cümletten günaydın. size bir sorum olcak dün akşam giderken motor 4000 devirde pustu 2 ye taktım yine aynı devir de pustu benzin bitiyor herhalde dedim petrole cektim doldurdum depoyu gene aynı birkaç dk gecti iyice asıldım egzoz patlattı ondan sonra aynı sorunu vermedi. sabah ufak tefek bidaha yaptı işe gelirken kalkısta yüklendim bidaha yapmadı herhalde benzin pisliği birikti ondan sıkıştırma yapıo sizce?:pr:
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
154
Ya ondan yapıyor veya karbüratör ayarıda bozulmuş olabilir. ( emin deilim bildiğim kadarı ile ) Zengin karışım yakarsan ve benzin yakılmadan eksoza gelirse patlama yapar.Buda yakıt tüketimini 10 lt ye kadar cıkarabilir.Benim başıma başka bir motorda gelmişti.Motor iki katı yakıyordu.Sibob ve karbüratör ayarını yaptırmıştım düzelmişti.Sen yakıtını kontrol et.İnanılmaz bir artış varsa bundan olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst