valla benim motor tek sefer de alıyor motor soguk olsa bile hatta 3 gün çalıştırmadım gene tekte aldı. ayrıca bu ben on-pri olayını hiç mi hemde hiç anlamadım benim ki hep ortada duruyo bird bu yedek depo olayı nasıl oluyo nasıl alınıyor yedege onuda anlamadımbu arada sen bana msn adresini veya facebook adresini istersen ikisini birden ver ordan da yazışalım burdan zorluyor
![]()
[email protected] (messenger adresim)
Bu arada 3 günün sonunda 250 km yol yaptım ve tecrübelerimi paylaşmak istiyorum...Daha önce Er5 kullanmayan biri olarak diyebilirimki gayet atak,seri güçlü ve kompresörlü bir makinaymış...Tork u muhteşem.Sert virajlarda biraz güven hissini zorluyor...Ama kontra taktiği ile başa çıkılıyor...Sol şeritte aynadan göründüğü anda araçlar yol veriyorki bu çok iyi

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Son düzenleme: