Birbiriyle alakası olmayan iki motor. Birisi son teknoloji ufacık, çok iyi bir motor, diğeriyse artık yüzü eskimiş, kötü distribütöründen dolayı gözden düşmüş ve çok daha cüsseli bir motor... Ben olsam saydığım sebeplerden ötürü ikisini de almam. CBR250R ikisinden de daha iyi bir motor. İyiliği de diğer ikisinde bahsettiğim olumsuzluklara sahip olmamasından geliyor.
İşin ehliyet kısmına gelince; emin ol bu yasalardan sonra, polise yakalandığında o motoru aldığına pişman olacağın cezalar yiyeceksin, belki de ehliyetine bir süre el koyulacak. O yüzden kanuna karşı gelmeyip ehliyetinin izin verdiği motoru al ki, biz de memleketin cahillikten kurtulması için gençlerimizden umutlu olalım.