- Konu Yazar
- #1
Öncelikle merhaba bu konuyu açarken iki motor arasında tercih yapmam gerekiyor yaşım 16 daha ehliyetim yok 01.01.2016'da yeni ehliyet yasasıyla A1(125cc'ye kadar) ehliyet alabileceğim bundan önce ilk motorum 8.sınıfta aldığım TVS APACHE RTR 150 şuan lise 2'deyim tercih ettiğim motor bunlar hyosung 2013-2015 modeller arası yada kawasaki 2014 model kawanın adı var bir kere japon ama şekil bakımından hyo çekiyor insanı belki yaşın daha küçük diyecekler olabilir yada deneyimin yok diyenler 20.000 km kadar deneyimim var apacheyle şimdi az daha race tarza geçme istiyorum büyüklerimden ricam bana yardımıcı olur musunuz?