- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
- Konu Yazar
- #1
Almanya www.gurbetmotorculari.com dan ve aynı zamanda bizim de üyemiz olan ersinko' nun youtube da bi videosunu gördüm, sizlerle bi paylaşayım dedim
en son onun zx6 sını hırpaladıgım icin kendisine yeni makina yapmıs:mrgreen:
Bu arada yeni makinan hayırlı olsun ersinko:rendeer::rendeer::rendeer: Digerini de ben gelene kadar saklarsın umarım:wiinkk:
[YT]e1H1YxDjh8w[/YT]
http://youtube.com/watch?v=e1H1YxDjh8w
en son onun zx6 sını hırpaladıgım icin kendisine yeni makina yapmıs:mrgreen:
Bu arada yeni makinan hayırlı olsun ersinko:rendeer::rendeer::rendeer: Digerini de ben gelene kadar saklarsın umarım:wiinkk:
[YT]e1H1YxDjh8w[/YT]
http://youtube.com/watch?v=e1H1YxDjh8w