kawa zx 9 r ve ersinko

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Almanya www.gurbetmotorculari.com dan ve aynı zamanda bizim de üyemiz olan ersinko' nun youtube da bi videosunu gördüm, sizlerle bi paylaşayım dedim:)

en son onun zx6 sını hırpaladıgım icin kendisine yeni makina yapmıs:mrgreen:

Bu arada yeni makinan hayırlı olsun ersinko:rendeer::rendeer::rendeer: Digerini de ben gelene kadar saklarsın umarım:wiinkk:


[YT]e1H1YxDjh8w[/YT]


http://youtube.com/watch?v=e1H1YxDjh8w
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bu müziği nerden bulmuşsa süper ..sercan bana bu müziği bulllllllll please
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Videonun bir yerinde dikkatimi çekti.
2 tane arabayı geçene kadar 3 defa vites değiştirdi.

Gitmiyor mu makine yahu? :)

Gelecek ay gidecem Almanya'ya, uğrayıp bir kulağını çevireyim bakayım gidiyomu?:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Sercana parcayi gönderdim. Eski bisi. Dj bi ark. cd yapmisti ordan buldum.
Aslinda Prodigyden yapacaktim ama baktim o kadarda hizli sürememisim.:pr:

Abi bize Turkiyeden youtube yasak( you tövbe:queen: ) ... sizin alman sitesinden videoyu buraya eklesene... bu arada jesse ye de o sarkıyı gonderecegim:)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
40
Ülen hep unutuyorum biseyleri. adi bu: Trisco - Musak wonderland avanue remix
Ha bide zamaninda vites kücültmeyi unutup toptan kücültüyorum :p

Sen eklersin diye ben bisi yapmadim.

Bu pazar tam donanimli iki yada üc kamerayla cikiyoruz du bakalim
birseyler cikacakmi. Bizimki eglence iste :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


Link burda:
http://www.evisor.tv/tv/touring-strasse/zx9r-oregon-3943.htm
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Uyanmışısınız bakıyorum.
Şarkı türkü!!!
Hayırlı olsun...:)

Topic açılalı bir ay oldu....:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst