- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu gün normalde iki kişi gidecektik ama arkadaşın işi çıktı. ben yerimde duramadım. Kavron yaylası ve gölüne çıkmaya karar verdim.
Kavron yaylası 2250 m. tırmandığım buzul gölünün rakımı ise 2950 civarı.
Kavrona kadar motosikletle, sonra da yaklaşık 2 saat tırmanış ile göle ulaştım. ama şanssızdım. her taraf sisti.işte fotolar:
bu rotam:

Ayder'de kahvaltı yapıyorum.

Galer düzünden sonra yol ikiye ayrılıyo. düz devam ediyorum. sola giden yol ise Çeymakçur yaylasına gider.




Bu gün bayağı bi çiçek fotoğrafı çektim. bayağı canlılık var buralarda.







işte Kavron yaylasından sonra tırmanış güzergahım

tırmanırken iki turistle karşılaşıyorum. Fransadan gelmişler. Ayderde kalıp civar yaylalar ve gölleri geziyolarmış.benim çıkacağım gölden geliyolarmış. soldaki türkçeyi çat pat bildiğinden anlaşabiliyoruz. biraz da ingilizce.



Bu kayalıklardan yukarı tırmanmam lazım. eğim yaklaşık 50 derece.

işte nihayet 2 saat tırmanıştan sonra göle ulaştım. ama şans yok işte. sis var.




Bunlar da kaçırdığım göl manzaraları. hava güneşli olsaydı böyle manzara olacaktı
r::salut:


Gölün hemen biraz yukarısında dolaşırken bir çadır görüyorum ve yaklaşıyorum. hemen tanışıp muhabbete dalıyoruz.bana çay bile ikram ettiler. ortak dilimiz ingilizce. onlar iyi biliyolardı. ben ise biraz anlaşacak kadar. bunlar da Almanya'dan gelmişler. Çat'dan Elevit'e oradan dağları aşıp kamp yapmışlar sürekli.
Yıldızlı gölü taraflarında karşılarına ayı çıkmış. ayı bunlara horlamış durmuş.sonra yavaş yavaş uzaklaşmış. çok korkmuşlar ama, görseniz nasıl anlattıklarını. Kavronun 4 gölünü de gezmişler. yarın geri dönmeyi düşünüyolarmış. Paraları kalmamış

Dönüş yolu. burdan aşağı ineceğim.çok zorlu bir parkurdu.

Allah süslemiş püslemiş bu çiçeği resmen. çok da nadir rastlanan bir çiçek. o kadar yer gezdim,yürüdüm,sadece 4-5 defa gördüm bu çiçeği.

bu çiçeklerin hepsi dönüş yolundan, Kavron'a inerken.

bu ters olmuş, idare edin









Kavron yaylasında lokanta tarzı bir yerde yemeğimi yiyorum.

menüde her zamanki gibi...

Bunlar da oraya giden ve bizim gibi maceracı insanlar. geldiklerini belgelemişler


bunlar da Ayderden


bu da bir rafting tesisinde evcileştirilmiş karga, ismi Raft :mrgreen:

Kavron yaylası 2250 m. tırmandığım buzul gölünün rakımı ise 2950 civarı.
Kavrona kadar motosikletle, sonra da yaklaşık 2 saat tırmanış ile göle ulaştım. ama şanssızdım. her taraf sisti.işte fotolar:
bu rotam:

Ayder'de kahvaltı yapıyorum.

Galer düzünden sonra yol ikiye ayrılıyo. düz devam ediyorum. sola giden yol ise Çeymakçur yaylasına gider.




Bu gün bayağı bi çiçek fotoğrafı çektim. bayağı canlılık var buralarda.







işte Kavron yaylasından sonra tırmanış güzergahım

tırmanırken iki turistle karşılaşıyorum. Fransadan gelmişler. Ayderde kalıp civar yaylalar ve gölleri geziyolarmış.benim çıkacağım gölden geliyolarmış. soldaki türkçeyi çat pat bildiğinden anlaşabiliyoruz. biraz da ingilizce.



Bu kayalıklardan yukarı tırmanmam lazım. eğim yaklaşık 50 derece.

işte nihayet 2 saat tırmanıştan sonra göle ulaştım. ama şans yok işte. sis var.




Bunlar da kaçırdığım göl manzaraları. hava güneşli olsaydı böyle manzara olacaktı


Gölün hemen biraz yukarısında dolaşırken bir çadır görüyorum ve yaklaşıyorum. hemen tanışıp muhabbete dalıyoruz.bana çay bile ikram ettiler. ortak dilimiz ingilizce. onlar iyi biliyolardı. ben ise biraz anlaşacak kadar. bunlar da Almanya'dan gelmişler. Çat'dan Elevit'e oradan dağları aşıp kamp yapmışlar sürekli.
Yıldızlı gölü taraflarında karşılarına ayı çıkmış. ayı bunlara horlamış durmuş.sonra yavaş yavaş uzaklaşmış. çok korkmuşlar ama, görseniz nasıl anlattıklarını. Kavronun 4 gölünü de gezmişler. yarın geri dönmeyi düşünüyolarmış. Paraları kalmamış

Dönüş yolu. burdan aşağı ineceğim.çok zorlu bir parkurdu.

Allah süslemiş püslemiş bu çiçeği resmen. çok da nadir rastlanan bir çiçek. o kadar yer gezdim,yürüdüm,sadece 4-5 defa gördüm bu çiçeği.

bu çiçeklerin hepsi dönüş yolundan, Kavron'a inerken.

bu ters olmuş, idare edin









Kavron yaylasında lokanta tarzı bir yerde yemeğimi yiyorum.

menüde her zamanki gibi...

Bunlar da oraya giden ve bizim gibi maceracı insanlar. geldiklerini belgelemişler


bunlar da Ayderden


bu da bir rafting tesisinde evcileştirilmiş karga, ismi Raft :mrgreen:

