kavrama

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
7
almayı düşündüğüm kineticin kavrama sorunu varmış yani vites kaçırıyormuş. gerçektende bindim öyle. vitesmi debriyajmı ne tamburu değişecekmiş. doğrumudur. eğer öyleyse kaça değişirler yani motor filan indirmek gerekirmş ben alsam değişebiliiyim?
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
dogru olabilir degistirmek kolaydir motoru indirmeye gerek yok sol asagidaki varyatorun kapagini acip icerde arka tekerlege dogru olan seyi (debriyaj) birseyle sabitleyip sokersin ya tamamen degistiirsin yada icindeki debriyaj balatasni degistirirsin ama fiyatini bilmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst