- Katılım
- 3 Nis 2011
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
almayı düşündüğüm kineticin kavrama sorunu varmış yani vites kaçırıyormuş. gerçektende bindim öyle. vitesmi debriyajmı ne tamburu değişecekmiş. doğrumudur. eğer öyleyse kaça değişirler yani motor filan indirmek gerekirmş ben alsam değişebiliiyim?