Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benim de kendimce şöyle bir çözümüm var.Mümkün mertebe önümdeki aracın da ilerisinde gelişen olayları izlerim.Bu sebeple otobüs kamyon minibüs gibi yüksek tavanlı araçların arkasından gitmem.
Valla kendinize adrenalin olmus bence abarti bisey yok. Bi tik soldan gidiverin abi sizde solu dolu olur sikisirsin araya tamam ama boyle gerzekler o kadar varki uff...