kavasaki ninja 250r mı honda cbr250r

Katılım
12 May 2012
Mesajlar
14
kavasaki ninja 250r yada honda cbr250r almayı düşğünüyorum
1. hangisi daha iyi
2. hangisi daha kolay satılır
3. max hızları nasıl yani yarışsalar hangisi geçer
4. Aldığımda Akropoviç egzoz takmayı düşünüyorum hangisinde daha güzel durur
5. arasındaki fiyat farkına değermi
6. cbr nin tekerlekleri değişmesi gerekiyormu
kullananlardan yorumları bekliyorum
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
arama butonunu kullanırsanız, bu konuyla ilgili istemediğiniz kadar bilgi bulabilirsiniz.
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Kawasaki kendisini piyasa da kanıtlamış bir motordur. Güç bakımından bir adım Honda cbr250r'a göre daha ileridedir. Fakat bakım maliyeti yüksek olduğu gibi, artık yenilenmeye ihtiyacı vardır.

Honda tek silindirli olmasına rağmen gücü gayet yerinde ve torklu bir motor olduğu söyleniyor. Kullanımı rahat, bakım maliyeti Kawasakiye göre daha uygundur. Elden çıkarmak istediğin de ise seni üzmez. Bir çok kullanıcı lastiklerin iyi olmadığından yakındığı için, lastiklerinin değiştirilmesi daha güvenli bir yolculuk yapmanıza olanak sağlayacaktır. Bende yakında Honda'yı tercih edecek insanlardan biriyim.

Her iki makina da ara motorlardır. Sınırların zorlanması için üretilmemişlerdir. Ayriyeten ses konusun da fazla umutlanmamalısın.

Arkadaşların dediği gibi, bu konuyla ilgili epeyce bir konu mevcut. Aşağıda vereceğim linkleri inceleyebilir, fikir sahibi olabilirsin.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...50r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
http://www.motosiklet.net/forum/mot...del-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst