Kasksız motorcu, yayadan kaçtı duran araca çarpıp hayatını kaybetti...

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Sabah Gazetesi'nden alınmıştır...
Kadıköy'de 20 yaşındaki motosiklet sürücüsü karşısına çıkan yayaya çarpmamak için manevra yapınca park halindeki otomobillere çarptı. Kazada başında kask bulunmayan motosiklet sürücüsü Yasin Topaloğlu hayatını kaybetti. Moda Mahallesi Yoğurtçu Çayırı Caddesi üzerinde meydana gelen kaza şöyle gelişti: Motosikletiyle seyir halinde bulunan 20 yaşındaki Yasin Topaloğlu'nun önüne caddenin karşısına geçmekte olan bir yaya çıktı. Topaloğlu, yayaya çarpmamak için ani manevra yaptı. Motosiklet aşırı süratin etkisiyle önce Mustafa Öcal (54) isimli yayanın koluna, ardından da park halindeki otomobillere çarptı. Kaskı olmadığı için ağır yaralanan motosiklet sürücüsü Yasin Topaloğlu olay yerinde hayatını kaybetti.


Hayatını kaybeden arkadaşımıza Allahtan Rahmet, Sevenlerine Başsağlığı Dilerim.
Nur İçinde Yatsın...
:salut:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
allah rahmet eylesin , ama kask takmayan bir kişi zaten her zaman ölümle burun buruna , kendi sonunu hazırlamış...
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Kader kısmet ne diyecen...................... öbür konudada yazmaktan ellerim nasır tuttu ama anatamadım..... sen eşşeğini sağlam kazığa bağlamazsan olacağı bu............
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
eee hocam kask olmazsa sonunun bu olması kaçınılmaz.Yine de üzüldüm sonuçta onun kide bir candı.Allah rahmet eylesin

Herzaman full korumalı olalım

Kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
İnsan kendi canını nasıl bu derece düşünmez inanamıyorum :pr:
Allah rahmet eylesin
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
150
En iyi korunma yavaş ve çok dikkatli sürmektir.Bir afrika atasözü derki ; "ancak aptallar suyun derinliğini iki ayağıyla birden ölçerler"
Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum..

Sevgiyle kalın..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Söz konusu 20 yaşında bir can olunca bişey diyemiyorum.. :pale:
Allah rahmet eylesin, toprağı bol olsun.. :pale:

Şimdi bütün ailesi motosiklete "potansiyel ölüm aracı" olarak bakıcak ve nefret edecekler...
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
yine üzücü bir kaza ve ölüm haberi,gencecik yaşında henüz 20 sinde bir gencimizi daha kaybettik allah ailesine ve tüm sevenlerine sabırlar ihsan eylesin.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu kardeşim yayın organının bir öyle demiş biri böyle:

Yayaya çarpmamak için canından oldu
Motosikletle aşırı hız yapan bir kişi, yayaya çarpmamak için aracını yan yatırdı. Yol kenarındaki araçlara çarpan sürücü kurtarılamadı

MÜCAHİD YAPICI / İSTANBUL
Moda Mahallesi üzerinde dün saat 11.00 sıralarında 34 EN 8925 plakalı motosikleti kullanan ve aşırı hızlı olduğu öğrenilen 20 yaşındaki Yasin Topaloğlu, Yoğurtçu Çayırı Caddesi'ne geldiğinde karşısına bir yaya çıktı. Lale Sokak'tan çıkarak caddenin karşısına geçmek isteyen 54 yaşındaki Mustafa Öcal'ı son anda fark eden Yasin Topaloğlu, yayaya çarpmamak için motosikleti yan yatırdı. Ancak, bunda başarılı olamayan Topaloğlu, önce yaya olarak yürüyen Mustafa Öcal'a, ardından park halindeki otomobillere çarptı. Önce 34 ZK 8191 plakalı Honda marka cipe yandan çarpan motosiklet, önünde duran 43 RN 733 plakalı Opel marka otomobile bindirdi. Çarpmanın etkisiyle motosikletin üzerinden uçan Topaloğlu, yine park halindeki 34 J 9309 plakalı okul servisinin arka çamına kafasını vurdu. Yola fırlayan motosiklet ise karşı yönden gelen bir kamyonete çarptı. Yere düşen Yasin Topaloğlu, kafasında kask olmasına rağmen olay yerinde hayatını kaybetti. Kaza sırasında kolu kırıldığı anlaşılan Mustafa Öcal ise bir araçla Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Mecidiyeköy'de ikamet ettiği ve Moda'daki motosiklet tamircisi arkadaşlarının yanına geldiği öğrenilen Yasin Topaloğlu'nun cesedi, yapılan incelemenin ardından Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin morguna götürüldü. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

link:http://www.yenisafak.com.tr/gundem/?t=22.11.2007&c=1&i=83250

bu haberlerden birisi yalan ama hangisi onu bilmiyoruz...hangi yayın organı yanlış haber yaptıysa kendilerini kınıyorum...

sonuçta ölen kardeşimize allah'tan rahmet yakınlarına sabırlar diliyorum...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
ya git arkadaş bi buna bide zaman gazetesine inanmam.. adamın yorumunun bile gazetecilikle alakası yokii.... neymiş arabaya BİNDİRMİŞ.... bu yazıyı gazetede yazan yazarın türkçe hocasını eli öpülür...

öbürü doğrudur...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Allah rahmet eylesin de bence arkadaşta kask yoktu.Umarım insanlar bu kask konusuna gereken önemi göstermeye başlarlar yoksa bu tarz haberleri duyup duracağız:pr:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Allah rahmet eylesin de bence arkadaşta kask yoktu.Umarım insanlar bu kask konusuna gereken önemi göstermeye başlarlar yoksa bu tarz haberleri duyup duracağız:pr:


ya arkadaş herşey kaskta bitmiyor kask tak hızlı git olmadık yerde yok öyle .kaskı niye takıyosun kaza olursa diye dimi peki niye hızlı gidiyosun veya kavşakta niye yavaşlamıyosun her neyse bidolu sebep.önemli olan genel anlamda tedbir almak:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
ya arkadaş herşey kaskta bitmiyor kask tak hızlı git olmadık yerde yok öyle .kaskı niye takıyosun kaza olursa diye dimi peki niye hızlı gidiyosun veya kavşakta niye yavaşlamıyosun her neyse bidolu sebep.önemli olan genel anlamda tedbir almak:cat:

Abi zaten herşeyin kaskta bitmediğini ben de biliyorum.Adam moda türü bir yerde ne derece hızla gitmiş ki çarpmış ölmüş düşün yani.Ben de kaç kere gördüm.Adam Bahariye'de tramvay yolunda 600rr ile kasksız piyasa yapmaya çalışıyo.Sonra da sen ne diyebilirsin ki.Allah hepimizi korusun.2 tekerin üstüne çıktığımızda yerde nasılsak o aklımızı muhafaza etsin:pale:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
allah rahmet eylesin..ne diyelim..valla yazık olmuş...kaskı olsada olmasada sonuçta genç bir can ı kaybettik...ailesine ve sevenlere sabır versin allah....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
İş yerim Kadıköy de ve hep bildiğim mekanlar:pale:

Şimdi, merkezi olduğu için, Kadıköy ve çevresinde su dağıtıcıları ve pizzacı arkadaşlara Zorla! Kask taktırmaya başladılar. Gazete ilanlarımız bile değişmeye başladı: '' su dağıtımında motosiklet kullanacak EHLİYET sahibi aranıyor''....

Demekkiiiiii. Öldüğümüz!! ve sadece bu yüzden bile birilerinin başına BELA OLDUĞUMUZ oranda dikkate alınıyoruz motor süren çalışanlar olarak???

Hadi kuryeler, Hadi tüpgazcılar, hadi sucular, hadi pizzacılar, hadi kebapçılar, hadi motoru ekmek parasına kullananlar!!!

Ölüme değil hayata devam edelim.
Bütün bu işlerin birer meslek olduğunu, asla kolay olmadığını, iki tekerlekli bu aletin şaka kaldırmadığını gösterelim!!! Teçhizatsız binmeyelim, zaman sıkıştırmalarına hayır diyelim, bu işileri güvenli ama makul kılalım.

Çok özür dilemeliyim. Taziye mesajı gerektiren bu foruma yazabileceğimin sadece bu olmasından başka yol bulamadığım için.

Vefat eden kardeşim:pale: Allah sana rahmet etsin, başka denecek bir şey yok. Kim bilir nasıl bir yaşamın vardı ve nasıl bir yaşamın varolabilirdi!!! en çok da buna kahrolmaktayım:pale:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çok gençmiş! Her ne şekilde olursa olsun vefat etmiş bir çocuğa ancak rahmet diliyebiliyorum.Hepimizin çıkaracağı dersler var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst