Valla bu sorunun cevabını bende merak ediyorum
Bende Nitro Kenshi kullanıyorum . D bağlantı ilk zamanlar gerçekten bir ölümdü takınca ne olursa olsun o bağlantıyı yapmamak için çıkartmıyordum bile bir yerde kısa süreli durucaksam. O kadar sıkıntılıydı ilk zamanlar ama artık çocuk oyuncağı gibi oldu ve gerçekten çok güvenli hissettiriyor bence bırakın zamanla alışırısnız.
Az önce bir yorum okudum bir kere takip sonraki zamanlarda gevşektip sıkılayarak uyguluyorlarmis öyle bir şey mümkün mü peki
Az önce bir yorum okudum bir kere takip sonraki zamanlarda gevşektip sıkılayarak uyguluyorlarmis öyle bir şey mümkün mü peki
Sizdeki kaskta mi D ring