Kaskın kilit sistemini değiştirmek? Shark speed r

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Önceden diğer kasklarımda hep mikrometrik kilit kullandım. Shark kaskınki d ring hiç alışamadım. Bu mikrometrik kiliti nereden bulabilirim takarsam sağlıklı olur mu
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
414
Bende Nitro Kenshi kullanıyorum . D bağlantı ilk zamanlar gerçekten bir ölümdü takınca ne olursa olsun o bağlantıyı yapmamak için çıkartmıyordum bile bir yerde kısa süreli durucaksam. O kadar sıkıntılıydı ilk zamanlar ama artık çocuk oyuncağı gibi oldu ve gerçekten çok güvenli hissettiriyor bence bırakın zamanla alışırısnız.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bende Nitro Kenshi kullanıyorum . D bağlantı ilk zamanlar gerçekten bir ölümdü takınca ne olursa olsun o bağlantıyı yapmamak için çıkartmıyordum bile bir yerde kısa süreli durucaksam. O kadar sıkıntılıydı ilk zamanlar ama artık çocuk oyuncağı gibi oldu ve gerçekten çok güvenli hissettiriyor bence bırakın zamanla alışırısnız.

Az önce bir yorum okudum bir kere takip sonraki zamanlarda gevşektip sıkılayarak uyguluyorlarmis öyle bir şey mümkün mü peki
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Az önce bir yorum okudum bir kere takip sonraki zamanlarda gevşektip sıkılayarak uyguluyorlarmis öyle bir şey mümkün mü peki

Ben pantolonun kemerini öyle kullanıyorum :cherry: Yani mümkün

Ama D kilit, alışınca gerçekten çok rahat. Shoei kaskımın kilidi D kilitti, elimde eldiven varken, tek elle kilitleyip çözebiliyordum. Ve bana çok daha güvenli geliyordu. Mikrometrik kilit denen şey şu tıırrrk diye kilitlenenlerden sanırım. Eğer oysa şu anki kaskımda ondan var. Alışamadım bir türlü. Hep çıkacakmış gibi geliyor
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Hocam hic ugrasma bi zaman sonra anlamiyosun bile otomatik eller calisiyo:pl:
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
414
Az önce bir yorum okudum bir kere takip sonraki zamanlarda gevşektip sıkılayarak uyguluyorlarmis öyle bir şey mümkün mü peki

Bağlantıya zarar verir. Kasar sürekli öyle. Dediğim gibi alışırsın ve emin ol alışırsan daha güvenli hissediceksin kendini :) Ve hiç bir zorluğuda kalmıcak :)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Sizdeki kaskta mi D ring

Evet,bende ki kask Shark Race R Pro Carbon
Bağlantı D Ring

Bir arkadaş yazmış ben de o şekilde kullanıyorum bir kere bağlıyorum sonrasında çıkartırken gevşetiyorum kayışın ucunda ki plastik halkalara dayanıyor o şekilde bağlantıyı çözmeden takıp çıkartabiliyorum,Kaskı giydiğim zaman o kayışın ucundaki plastikten tekrar çekip sıkıştırıyorum.
Ama Mikrometrik bağlantının kolaylığı tartışılmaz
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
bende nitro aikido var double ring zimbirtili. ilk 1 hafta gerçekten ugrastirio gibiydi ama şimdi motoru isitana kadar yavas yavas kaski baglayip eldivenleri giyiyorum cok rahat oluyo
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
36
5 ay önce aldığım speed r ın vizörünü açma kapamayı elimde eldiven varken yapamıyorum hala varmıdır bi çözümü ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst