- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
Tuncer ve emre duman yapmıştı böyle birşeyi onlar hemde Volki tollki takmislardi .emegine saglik
Güzel olmuş emeğinize sağlık,tavsiyem şehir iiçinde kullanmamaya özen gösterin,birde tam pavyon olamamış yalnız, şöyle yenarlı dönerli ledde ilave etmek lazım)
iyi iş elinize sağlık.
eline sağlık güle güle kullan