Kaskımı Pavyona Çevirdim...

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Tuncer ve emre duman yapmıştı böyle birşeyi onlar hemde Volki tollki takmislardi .emegine saglik
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Güzel olmuş emeğinize sağlık,tavsiyem şehir iiçinde kullanmamaya özen gösterin,birde tam pavyon olamamış yalnız, şöyle yenarlı dönerli ledde ilave etmek lazım :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
verildi
bunu ben daha önce yapmıştım ve forumda paylaşmıştım senin ki de güzel olmuş
eline sağlık
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
169
bende yapmak nıyetındeyım,lakin manowar dınlerken gaza gelip,gaz kolunu dıbıne kadar cevırıp hayatımı rıske atabılıtem oldugundan hep ertelemedeyım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst