Kaskdaj anlayan yardımcı olabilirmi???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MERHABA ARKADAŞLAR,

BEN BİR KASK BEĞENDİM ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA SİZİN'DE FİKRİNİZİ ALMAK İSTİYORUM, YADA BU KASK DAN KULLANAN VARMI?

FİYATI UYGUN AMA KASK NE KADAR İYİ ? ÖZELLİKLERİDE İYİ GELDİ,

YARDIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.


kask_karpuz.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayıp ayıp, çok ayıp
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
kafana ne kadar değer biçiyorsan o kadar kask al...:)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Şimdi sen böyle üç kağıt yaparsan ben o kaskın üzerindeki onaya inanıp nasıl millete önerebilirimki.

Kesin o etikette sahtedir uzak durun arkadaşlar
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Falcon kaskı ben daha önce duymamıştım. Netten araştırdınızmı? Çok kaliteli veya iyi bi şey olsa en azından kullananlarda görmezmiydik acaba?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ülen Oğuz..senden de bişey saklanmıyor yahu...
tam admin,moderatör ve bilimum şeyler olacak adamsın yaw..:rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
ne adamlar var yaw:D bide takip ediyo konuyu profilinden bakıyorum utanmıyosan yaz bişeyler :D
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
başka hesapla da girip heralde şöyle güzel kask böyle iyi bu fiyata süper filan yazacaktı da ilk cevap yazan arkadaş süper yakalamış, tebrikler.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
reklam kokan hareketler bunlar. illa sitede reklam yapmak istiyorsan yöneticilerle irtibata geç uygun bir banner ile yap reklamını.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
döner bıçaklarıyla saldıralım aaaaağğğbiiii!!!! :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yok öyle bişey..sakin olun...
Olcan sağolsun bak resmi için yardımcı olmuş bize..
şimdi ben bitane bundan bitanede topatan yada kırkağaç kavunu yada balkabağı modelinden istiyorum....:pl:
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Adamı rezil ettıniz. Bütün foyası ortaya çiktı. :cherry:
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
bu testlerden 5 yılıdız alan kask değilmi yaw hatta duyduğuma göre içinde bluetooth kulaklıkta varmış. ama bildiğim kadarıyla bunlardan tükiyeye getiremiyorlarmış. eğer tanıdığınız varsa bir tanede bana sipariş edermisiniz :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
şu anda o kask LS2 fiyatına :)
eee mevsimi değil nadir bulunduğundan pağa biçilemiyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst