Kask ve mont seçimi için yardım!

Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Merhaba arkadaşlar, kask seçimim için yardımlarınızı bekliyorum. Uzun zamandır bakıyordum zaten fuara geldiğimde bu modellerden birini almak istiyorum, kullanan veya bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi?
Başka modellerde tavsiye edebilirsiniz, fiyat aralığım kask ve mont içinde en yüksek 300 TL dir.

Kasklar
Nitro aikido 220tl, 5 yıldız
http://www.motomaxonlineshop.com/main/nitro_aikido_kapali_kask-pmu1440.html

Nitro N psi 200tl, 4 yıldız, güneş vizörlü ve hava şişmeli
http://www.motomaxonlineshop.com/main/nitro_npsi_pompali_kapali_kask-pmu1437.html

Shark s500 300tl, 4 yıldız
http://www.anesmotor.com/?urun-1166-SHARK-S500-Air-Hellbel-Black.html

Montlar ise;
http://www.hudsonderi.com/?urun-183...URA-TEKSTiL-CEKET-motosiklet-motorsiklet.html

http://www.hudsonderi.com/?urun-31-1126-01-HLK-BAY-CORDURA-TEKTiL--motosiklet-motorsiklet.html

Şimdiden herkese teşekkürler :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar işine karışmak istemem ama, sezon olmadığından revitin içlikli korumaları güzel benimde kullandığım montlardan alabilirsiniz, deri mont çok sağlıklı bir seçenek değil eğer yüksek hızlarda gitmiyosanız sürekli, bakım gerektiriyor ve su yiyince gerçekten çok ağırlaşıyor.
Kask içinde nitro aikido yu çok öneriyolar ama, bizde ünlü olmayan ve yurtdışında çok kullanılar marushinleri biraz araştırabilirsiniz.
Geneli 5 yıldız zaten ve ekipman özelliği olarakta başarılı. Çıkarılır içlik, kaskın kendi camının içine gömülmüş değişim gerektirmeyen ve çıkmayan buğu camı, DD (doubleD) bağlama sistemleri falan gibi.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kask olarak LS2 yede bakabilirsin. Mont olarak robocopu bende alıcam Mart ayında. Herkes memnun monttan.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Aynı durumdayız ben büyük ihtimal ceket olarak robocopu alıcam ve kasklar içine de şunu ekledim
http://www.anesmotor.com/?urun-752-Lazer-Vertigo-Mystick-Kirmizi.html

Valla lazerin hiçbir ürünü dikkatimi çekmedi, tabi resimlerle alakalı bir şey, ama çok kaba geldi, yusyuvarlak duruyor mesela shoininde kasklarının şeklini hiç beğenmiyorum, Zaten fuardan önce mağazaları gezip ürünleri görüp deneyeceğim, netten pek fazla bilgi sahibi olunamıyor :pale:

---------- Post added at 12:44 ---------- Previous post was at 12:42 ----------

Kask olarak LS2 yede bakabilirsin. Mont olarak robocopu bende alıcam Mart ayında. Herkes memnun monttan.

Evet, ls2 de ise ff358 celtic modeli var, 1350gr, 4 yıldız, ve 200tl bakalım ürünleri görünce daha da netleşecek durum :cat:

---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

Arkadaşlar işine karışmak istemem ama, sezon olmadığından revitin içlikli korumaları güzel benimde kullandığım montlardan alabilirsiniz, deri mont çok sağlıklı bir seçenek değil eğer yüksek hızlarda gitmiyosanız sürekli, bakım gerektiriyor ve su yiyince gerçekten çok ağırlaşıyor.
Kask içinde nitro aikido yu çok öneriyolar ama, bizde ünlü olmayan ve yurtdışında çok kullanılar marushinleri biraz araştırabilirsiniz.
Geneli 5 yıldız zaten ve ekipman özelliği olarakta başarılı. Çıkarılır içlik, kaskın kendi camının içine gömülmüş değişim gerektirmeyen ve çıkmayan buğu camı, DD (doubleD) bağlama sistemleri falan gibi.

Marushinlere baktım bana tuzlu geldi biraz :) (tansiyonum var benim :mrgreen:)
Revit ve diğer kaliteli montlara da baktım, şu anda alabileceğim gibi değil, benim bu yazlık işimi görsünler yeter, sukuterle kullanacağım zaten, seneye artık iyi kalite bir şeyler bakacağız :cat:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
LS2 celtic modelini kullanıyorum çok memnunum sharp testinden 4 yıldız alan bir kask, air bag özelliği var bu sayede hem kafanıza kask tam oturyor hemde güvenlik sağlıyor, anti fog özelliği var pinlock, 1350 g diğer kasklara göre daha hafif, iç padler çıkartılıp yıkanabiliyor:cat:tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst