Kask ve Mont Seçimi İçin Yardım !

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar kask seçimi konusunda yardım bekliyorum LS2 FF 350 ve Venom VF-301 arasında kaldım Venomu bir arkadaşım kullanıyor çok memnun LS2 FF350 yi ise denedim ve baya araştırdım
Nitro N-PSİ konusunda pek bir bilgim yok sadece mükemmel uyum ve güvenlik için şişirilebilir hava yastıkları olduğunu biliyorum
Mont seçimi konusunda 200TLye kadar önerebileceğiniz montlar var mı birde kafama takılan bir şey var bu full koruma olayı mont yerine böyle bir şey almam uygun mu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ik-korumali-motosiklet-montu-53179050/detay/?

Ayrıca ortalama olarak aynı fiyat seviyelerinde önerebilceğiniz başka kasklarda var mı? Şimdiden teşekkürler

Venom VF-301
http://www.sahibinden.com/en/listin...fullface-kask-siyah-m-beden-41670203/detail/?
LS2 FF 350
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...panya-ls2-ff-350-kapali-kask-52438880/detay/?
Nitro N-PSİ
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tro-n-psi-pompali-kapali-kask-54717343/detay/
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Body armour montun yerini tutmaz aslında. Kışın bineceksen mutlaka bir montun olsun. Ama o gösterdiğin armour'u giyip üstüne deri ceket giyenler var kışın. Ben cmts günü aldım 4RIDERS marka armour. bütün gün de üzerimdeydi. 150km yol yaptık çok memnun kaldım. Terleme konusuna güzel çözüm oldu. Verdiği güven hissi de çok iyiydi.

Ama armour'dan önce mutlaka güzel bir mont almanı tavsiye ederim. Kışlık mont alırsın, yazın da armour ile gezersin.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Ya bu arada... benim kendi fikrim ama.. ikinci el kask alınmaz.. asla alınmaz....
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
12
Ya bu arada... benim kendi fikrim ama.. ikinci el kask alınmaz.. asla alınmaz....
excavatus kardeşim 2. el kask almicam 2. el kask alınmaz zaten sadece size göstermek amacıyla o linkleri koydum :))

Nitro N-PSİ
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4717343/detay/

fazla anlamam ama bu kask özellikleri bakımından diğerlerine göre daha iyi gibi.


Body armour montun yerini tutmaz aslında. Kışın bineceksen mutlaka bir montun olsun. Ama o gösterdiğin armour'u giyip üstüne deri ceket giyenler var kışın. Ben cmts günü aldım 4RIDERS marka armour. bütün gün de üzerimdeydi. 150km yol yaptık çok memnun kaldım. Terleme konusuna güzel çözüm oldu. Verdiği güven hissi de çok iyiydi.

Ama armour'dan önce mutlaka güzel bir mont almanı tavsiye ederim. Kışlık mont alırsın, yazın da armour ile gezersin.

Motoru kışın kullanmayı düşünmüyorum yazın 3 ay kullanıyorum buna düşünerek armour nasıl olur montun yerini tutar mı kazada parçalanma riski nedir mesela sürtünmeyle vs bana göre monttan daha çabuk yırtılır gibi geliyor ama görünüş olarak sanki monttan daha iyi korur gibi o konuda karasız kaldım
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Armour... darbe koruması olarak monttan çok daha iyi korur diye düşünüyorum. Ancak sürtünme dolayısıyla filelerin ve korumaları tutan bantların parçalanma ihtimali yüksek sanki.
Bunlar benim 3 günlük armour kullanıcısı olarak izlenimlerim.

Anca havaların 37 derece olduğu bugünlerde... hem koruma olarak hem de ferahlık olarak herhangi bir monta göre çok daha iyi bir izlenim verdiğini söyleyebilirim.
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
12
Armour... darbe koruması olarak monttan çok daha iyi korur diye düşünüyorum. Ancak sürtünme dolayısıyla filelerin ve korumaları tutan bantların parçalanma ihtimali yüksek sanki.
Bunlar benim 3 günlük armour kullanıcısı olarak izlenimlerim.

Anca havaların 37 derece olduğu bugünlerde... hem koruma olarak hem de ferahlık olarak herhangi bir monta göre çok daha iyi bir izlenim verdiğini söyleyebilirim.
4RIDER marka armour almayı düşünüyorum şu an kışın motor kullanması ayrı bir tehlike zaten Samsunda her gün yağmur yağıyor bundan dolayı armour :(
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
4RIDER marka armour almayı düşünüyorum şu an kışın motor kullanması ayrı bir tehlike zaten Samsunda her gün yağmur yağıyor bundan dolayı armour :(

Yağmur dolayısıyla mı almak istiyorsun? Eğer yağmurda yollar daha tehlikeli onun için iyi koruma istiyorum diyorsan ok. Armour üstüne deri ceket. Tam senlik...
Çünkü yağmurda sadece armour adamı sıçana çevirir..

4RIDERS armour konusunda ise şunu diyeyim. Arkadaşımdaki TEX armour'u bir gün kullandıktan sonra ben bunu alırım çok güzel demiştim. 4RIDERS sahibi olduktan sonra, TEX resmen çarşafa dolanıyormuşsun hissi veriyor. Tavsiye ederim ARMOUR alacaklara..
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
12
Yağmur dolayısıyla mı almak istiyorsun? Eğer yağmurda yollar daha tehlikeli onun için iyi koruma istiyorum diyorsan ok. Armour üstüne deri ceket. Tam senlik...
Çünkü yağmurda sadece armour adamı sıçana çevirir..
Yukarıda belirtmeyi unutmuşum kışın motor kullanmıyorum çok sevmeme rağmen yollar kışın zaten tehlikeli bir de bize gösterilen saygı akıllara gelince geri vazgeçiyorum..
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Ben de FF350 kullanıyorum kask güzel ancak vizör çok sert açılıp kapanıyor kıracağım diye korkuyorum ayar yeri de bulamadım : )
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Ben de FF 350'yi yeni aldım.Kasktan memnunum.Ancak biraz ağır geldi ayrıca kaskı mevcut arka çantama sığdıramadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst