Öncelikle forumdan yazan arkadaşların veya tecrübeli olan kişilere fikir danışan kişilerin çok daha eleştiriye açık olması lazım çünkü bizler sizlerin iyiliği sağlıgı ve kötü bir seneryo ile karşılaşmaması için konuşuyoruz.Sizlerinde bizelere bu sebepten danıştığınızı düşünüyoruz.Sorularına gelince dostum aldığın motoru kesinlikle araştırmışındır.R125 140km sürate cıkabiliyor diye biliyorum yanlışsa düzelt.Bir insanın 60-70 km ile düştüğünde neler yaşadığını muhtemelen gördün ve biliyorsun.Ben senin yerinde olsam belki şu an bunun için çok imkanın olduğunu zannetmiyorum ama şartları biraz daha zorlar ve ortalama 500 tl ye alacağım ekipmanların fiyatını yükselteme çalışırım.Alacağın motora normal zamanda 1500 tl lik ekipman alman lazım.Bu söylediklerimi anlaman için yaşaman lazım ama ekipman senin için aslında aldığın motordan bile daha önemli.Yerinde olsam yapabiliyorsan en azından 800-900 liralık bir cıtada ürünler beyenmen ve mümkünse maddi ağırlığı kasktan yana kullanman.