Kask önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar

Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Arkadaşlar 120 130 tlyi geçmemek uzere full face kask önerebilirmisiniz bana motorum kırmızıcbf renginin kırmızı olması benm acımdan daha iyi olucaktır... Bu arada şu an ben ls2 rumble düşünüyorum akıl akıldan üstündür diyerek sizlerinde tavsiyelerini bekliyorum.... Saygılarımla
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Merhaba kardeş.. LS2 rumble ın mat siyahını kullanıyorum.. Gayet memnunum.. Tavsiye ederim
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Kardeş bende kırmızısını alıcam Allah nasip ederse ama motosiklet camiasında yeni oldugum için abilerimin illaki daha ii önerebilicekleri modeller vardır dedim:)
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
14
tavsiyem bu ara kampanyada ixs hs523 var buna bir bak derim. bu da motorunla uyumlu bir renk.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
nerden bakabilirim buna link atmanız münkün mü..?
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
teşekkur ederm:)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
hocam_çeneden_açılır_kaskları_düşünürmüsün_fullface_kasklar_yazın_şehiriçinde_ışıklarda_falan_illallah_dedirtiriyor_bazen(her_kask_için_geçerlimi_bilmiyorum_ama_benm_ls2_öyleydi).
bende_var_2yıldır_ls2_fullface
bugünlerde_çeneden_açılırları_düşünüyorum.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
LS2 yerine bu ürünü tercih etmenizi şiddetle tavsiye ederim.
tamam,tavsiye et öner.... ama neden? bunu ls2 den iyi yapan ne? yada ls2'nin kötü tarafınımı gördünde böyle dedin.
tamam piyasada çok iyi kasklar var ama bizim amacımız kısıtlı bir bütçe içinde en yüksek F/P değerini görene yöneleceğiz tabikide...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
LS2 Nin 100 TL Likleri Sağlam Bende Almayı Düşünüyorum ..
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
LS2 yerine bu ürünü tercih etmenizi şiddetle tavsiye ederim.
bu urun guzel ama bedeni yok malesef sadece L XL XXL bedenleri mevcut yoksa benimde hosuma gitmedi değil:(

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

LS2 Nin 100 TL Likleri Sağlam Bende Almayı Düşünüyorum ..
şayet sizinde bütceniz benim gibi kısıtlı ise eğer 120 tl ye 2012 tasarımlı bi ls2 almanızı tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

hocam_çeneden_açılır_kaskları_düşünürmüsün_fullface_kasklar_yazın_şehiriçinde_ışıklarda_falan_illallah_dedirtiriyor_bazen(her_kask_için_geçerlimi_bilmiyorum_ama_benm_ls2_öyleydi).
bende_var_2yıldır_ls2_fullface
bugünlerde_çeneden_açılırları_düşünüyorum.
çene açılır kasklar fikrimce naked motosikletlere pek iyi gitmiyor onlar scooter yada touringlerde ii olur ayrıca da benim bütcem kısıtlı :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

nitro uno 140 tl motomax
hocam ne yalan söyliyeyim pek begenmedim tek renk istemiyorum çünkü biraz gösterişli ve en önemlisi güvenli bi model olsun istiyorum... elbetteki nitro kendini kanıtlamıs bir markadır ama bn pek sade desenli düşünmüyorum :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satılık kaskım var alırsan :) 140 tl sıfırı 185 tl http://www.motobakkal.com/?urun-1197-GDR-FF-803.html bakabilirsin sana bi kıyak yaparım alırsan :) çeneden açılr ve güneş gözlüğü var bu da resmi resimdekinin aynısıdır :)
22f4m.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
LS2 Akar..LS2'den Şaşma..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

LS2 Model
FF386

Favori kaskım..Beyaz renk..
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Satılık kaskım var alırsan :) 140 tl sıfırı 185 tl http://www.motobakkal.com/?urun-1197-GDR-FF-803.html bakabilirsin sana bi kıyak yaparım alırsan :) çeneden açılr ve güneş gözlüğü var bu da resmi resimdekinin aynısıdır :)
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://c1201.hizliresim.com/t/s/22f4m.jpg[/url][/url]
2. el düşünmüyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Arkadaslar anes motor kampanyasındaki kask iyi güzel hoş ama maalesef m bedeni kalmamış... mecburen ls2 rumble alcam gibi görünüyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst