kask içi bluetooth ekonomik

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Değerli üyeler kask içi haberleşme cihazlarına dünyalarca para vermeye son artık nokialar için Walkietooth.sis proğramını iki telefona kuruyorsunuz ve ucuz 5 tl lik kulaklırdan kullanarak telefonunuz sayesinde kask içi arçınızla yada yakın mesafedeki başka bir motosiklet ile haberleşmek için kullanabilirsiniz ....

proğramı internetten indirebileceğiniz
http://www.masmil.it/index.php?opti...atid=35:applicazioniegiochi&Itemid=58&lang=en
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşim cok hayırlı bir iş yaptın :)
Teşekkürlerimi sunuyor; gözlerinden öpüyor; girne sahiline selamlarımı iletiyorum :)
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
73
indirme linki bulamayanlar için karman çorman sitelerden indirip rapidshare'ye upload ettim buyrun iyi kullanımlar :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
isteyen arkadaşlar 2 tür sybian var ikiside mevcut yani symbian olsun taştan olsun çalıştırırız ozelden pm atın dosyayı masil adresinize mail atıyım gurup süşleri için mükemmel proğram artık tüm ekip aynı anda haberleşebiliriz
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
indirme linki bulamayanlar için karman çorman sitelerden indirip rapidshare'ye upload ettim buyrun iyi kullanımlar :)

mert helin teşekkür ederim ben upload ederken sende etmişsin ben araştırdım aklımada yattı bunu gurup sürüşlerindede kulannabiliriz denizli mt ailesi olarak kullanıcağız herkese hayırlı olsun :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok faydalı bir konu olmuş.teşekkürler.:cat:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
black bu program e63de çalışmıyo sen nası yaptın

dur hepsini mail atıyım symbian çeşitli olduğu için bazı tellerde çalışmıyor ikisinide upload ediyim 5 dk ya evden ofise geldim prolar evdeki bilgisayarda kaldı bulup hemen tekrar yüklüyüroum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------

dosyayı indiryorsunuz winrarı açın ve içinde iki tane daha winrar klasörü var bu ikisi farklı symbian modelleri ve sürümleri için sorunun bu iki klasörün içinde felon birisi uycaktır.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
dur hepsini mail atıyım symbian çeşitli olduğu için bazı tellerde çalışmıyor ikisinide upload ediyim 5 dk ya evden ofise geldim prolar evdeki bilgisayarda kaldı bulup hemen tekrar yüklüyüroum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------

dosyayı indiryorsunuz winrarı açın ve içinde iki tane daha winrar klasörü var bu ikisi farklı symbian modelleri ve sürümleri için sorunun bu iki klasörün içinde felon birisi uycaktır.

çok saol deniyorum:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------

2side olmadı ya program kuruluyo ama açılmıyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
bir de motora çakmak soketi alıp telefonu şarja takmak lazım :p
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Yapıldı :) Gayet de güzel oldu. Ben de telefonu satmayı düşünüyodum 5800 Navigator var, vaz mı geçsem ne :)

eee hocam açık sozlulukle diye bilirim ki 10 larca topic açtım en faydalı olduğumu düşündüğüm topic budur toplu sürüşlerde ve arçılarda kullanılabilir bulmak yaymak benden kullanması topicde teşekkürler sizden :queen::queen::queen:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sadece nokialardamı çalışıyor bu yoksa smybian mı gerekiyor

dosyayı indiryorsunuz winrarı açın ve içinde iki tane daha winrar klasörü var bu ikisi farklı symbian modelleri ve sürümleri için sorunun bu iki klasörün içinde birisi uycaktır.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst