Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Değerli üyeler kask içi haberleşme cihazlarına dünyalarca para vermeye son artık nokialar için Walkietooth.sis proğramını iki telefona kuruyorsunuz ve ucuz 5 tl lik kulaklırdan kullanarak telefonunuz sayesinde kask içi arçınızla yada yakın mesafedeki başka bir motosiklet ile haberleşmek için kullanabilirsiniz ....
proğramı internetten indirebileceğiniz
http://www.masmil.it/index.php?opti...atid=35:applicazioniegiochi&Itemid=58&lang=en
proğramı internetten indirebileceğiniz
http://www.masmil.it/index.php?opti...atid=35:applicazioniegiochi&Itemid=58&lang=en
Moderatör tarafında düzenlendi: