- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
geçmiş olsun.10 gün önce motordan düştüğümde kaskın önemini uyglamalı olarak anlamış birisiyim.iki teker üstünde nereye gidersek gidelim kask şart.
... kısacasi benim kafamı kabak gibi yarılmaktan ve suratimin baştan aşağı parçalanmasindan o kask korudu. inanin olay 1/10 saniyedeki aptal bir refleks yüzünden oldu. yani bisiklet ile normal giderken bile ölümcül yaralanabilir hatta ölebilirdim...