- Katılım
- 27 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,857
- Konu Yazar
- #1
3 yıldır kullandığım Bell Vortex Rally Matt kaskım ömrünün yarısını geçtiği için kendisini boyamaya karar verdim. Üzerinde çok fazla çizik vardı. Bende motorumun renklerine uygun bir şeyler yapmak istedim.
Kaskın orjinal hali,
1. Aşama Zımpara, Astar ve ince zımpara. ( zımpara kalından inceye gitmeli. İlk seferde 220 sonra 400 ve 600 kullandık. iki kat astar attıktan sonra beyaz zemin öncesi 800 numara zımpara kullandık )
2. Aşama 2 kat parlak beyaz
3 Aşama kaskı istediğiniz desen maskeleme 2 kat kırmızı ve yeşil uygulama
4. Aşama kaskın sol tarafını kırmızı ve sağ tarafını yeşil yaptıktan sonra bu renklerin içine siyah doldurmak
5. Aşama vernik öncesi tüm maskeleme bantlarını sökmek ve stickerları yapıştırmak. Ben Bell Logosunu biraz daha küçülttüm. Ve motorumun markası olana Benelli Logosunu ense kısmına ekledim. Şeffaf sitcker kağıdına basıldı.
6. Aşama iki kat vernik atmak ve mutlu olmak
Kaskı boyarken kulladığımız boyaları Bauhaus tan aldık. Zımparalar, astar, vernik ve boyalar 90 TL civarı tuttu. Sonrasında aldığım maskeleme bantları sticker çıkartma işleri ile toplam maliyet 130 TL dir.
Söylemeden geçmeyelim. Asıl iş boyama değil iyi maskeleme ve iyi zımparadan ibaret. yaklaşık 20 saat zamanımızı aldı
Kaskın maskeleme işleri ben yapmış olsam da zımpara ve boya işlerini Yetenekli Arkadaşım Ersin Erbaş halletmiştir. Evinde bu işi yapmamıza müsaade etmiştir. Sağ olsun var olsun
Ömrünün yarısını geçmiş bir kaskınız varsa ve sıkıldıysanız tavsiye ederiz
Bir gün birlikte sürmek dileğiyle saygılar, sevgiler
Kaskın orjinal hali,
1. Aşama Zımpara, Astar ve ince zımpara. ( zımpara kalından inceye gitmeli. İlk seferde 220 sonra 400 ve 600 kullandık. iki kat astar attıktan sonra beyaz zemin öncesi 800 numara zımpara kullandık )
2. Aşama 2 kat parlak beyaz
3 Aşama kaskı istediğiniz desen maskeleme 2 kat kırmızı ve yeşil uygulama
4. Aşama kaskın sol tarafını kırmızı ve sağ tarafını yeşil yaptıktan sonra bu renklerin içine siyah doldurmak
5. Aşama vernik öncesi tüm maskeleme bantlarını sökmek ve stickerları yapıştırmak. Ben Bell Logosunu biraz daha küçülttüm. Ve motorumun markası olana Benelli Logosunu ense kısmına ekledim. Şeffaf sitcker kağıdına basıldı.
6. Aşama iki kat vernik atmak ve mutlu olmak
Kaskı boyarken kulladığımız boyaları Bauhaus tan aldık. Zımparalar, astar, vernik ve boyalar 90 TL civarı tuttu. Sonrasında aldığım maskeleme bantları sticker çıkartma işleri ile toplam maliyet 130 TL dir.
Söylemeden geçmeyelim. Asıl iş boyama değil iyi maskeleme ve iyi zımparadan ibaret. yaklaşık 20 saat zamanımızı aldı
Kaskın maskeleme işleri ben yapmış olsam da zımpara ve boya işlerini Yetenekli Arkadaşım Ersin Erbaş halletmiştir. Evinde bu işi yapmamıza müsaade etmiştir. Sağ olsun var olsun
Ömrünün yarısını geçmiş bir kaskınız varsa ve sıkıldıysanız tavsiye ederiz
Bir gün birlikte sürmek dileğiyle saygılar, sevgiler