Kask Bir Kez Daha Hayat Kurtardı Kaza Videosu

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Antalyada meydana gelen trafik kazasında kavşaktan geçiş üstünlüğü olan bir itfaiye aracına duramıyan bir motorsiklet sürücüsü çarpıyor ve olan oluyor. Kask yine bir hayat kurtarıyor. Lüften kaskımızı takalım. Kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun diyorum. buradan
http://www.samanyoluhaber.com/haber-112425.html
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kask taktıgı için şükürler olsun .... geçmiş olsun.. umarım birşeyi yoktur
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aman aman uffffffffffffffff :cyclopsan Cok fena oldum yaaa :cyclopsan İnşallah bişeyi yoktur ; Gecmş olsun :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
oy oy oy oyyyy kullandığım kaskı değiştirmem gerek galiba :cyclopsan yarım kask la bu kazayı yapsam yüzümdeki organların yeri değişir sanırsam ::150::
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sürücünün kafa adeta araca gömülüyor gibi :cyclopsan Kask olmasaydı o arkadaş kesin o çarpmayla hayatını kaybetmişti. Sanırım ben de kaskımı değiştireceğim.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
104
:cherry: ha ha ha ben buna sadece gülerim...

Yanlış anlamayın kaza okadar saçma sapanki... yani ne o itfaiye aracı bekleyecekmiydi ki o itfaiye aracı olmasa bile sen bir 4 yola giriyorsun önlemini çok çok önceden almalısın...

çok acemice yapılmış bir kazadır... motorcu kardeşimize büyük geçmiş olsun onun için üzüldüm ama bu ona verilmiş 2. bi hayattır bu hayatı iyi değerlendirmesi dileğiyle...
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
bazıları küçük motor var bende kask takmasamda bişey olmaz diyo ama kaza yapan motorda YAMAHA YBR125
kask harbiden adamın hayatını kurtarmış ya...aynı kazayı benım bi arkadaşımda yaptı..ama onun kaskı yoktu :salut::pr:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşımıza büyük geçmiş olsun, umarım atlatmıştır tamamen. Kask ve son anda refleks ile yaptığı frenleme hayatını gerçekten kurtarmış ama göründüğü kadar ucuz atlatamayacağını düşünüyorum. Boynunda oluşan zedelenme bile ölüme sebebiyet vereebilirdi, ileriki yaşlarda yaşayacağı Boyun Fıtığı vs gibi sorunlar hariç.
Kazaya gelince bence biz motorcular için İbretlik Bir Kaza değil!!! Kontrolsüz bir kavşağa bu şekilde değil bir motosiklet, Tank bile girmez. Çok acemice ya da tamamen dumura uğramış bir kafa ile sürmekten kaynaklanmış gibi. Koruma olarak Kasktan başka bir şeyi olmayan bu arkadaşta biraz zaman geçince oluşacak kas ve eklem ağrılarına dikkat etmesini öneririm.

Arkadaşımıza tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
altındaki motor kafandaki kask ne olursa olsun hızlı gitmek ölüm getirir şehir içinde hız yapanlara karşıyım ana yolda ne b.k yersen ye de böyle bi yerde bu hızla bu tür şeyler normal kafanda shoei kask bile olsa vucuduna çarptığın araçtan herhangi bişeyler de saplanabilir Allah korumus geçmiş olsun
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
122
çok geçmiş olsun ama videonun olduğu sitedeki yorumlar hiç hoşuma gitmedi
motosiklet düşmanı gibiler
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
bu tip geçitlerde mutlaka durmalı, veya iyice yavaşlamak lazım.
neyse kask kurtardı, geçmiş olsun adamcağıza. tekere çarpmış Allah'tan. Ya 1 saniye önce gelip çarpsaydı?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Amerika'da çok fazla trafik ışığı yok. Onun yerine her yol birleşme noktasında tüm araçların durması için yerde kocaman bir STOP yazıyor. Burada gerçekten durmak şart. Durmamanın cezası çok ağır. Buna bisikletliler bile dahil.

Bu uygulamanın faydası kanıtlanmış. Türkiye'de de olsa birçok kaza engellenmiş olur.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
34
gerçekten verilmiş sadakası varmış ama
haberin altındaki yorumlar çok sinir bozucu okudunuz mu
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ucuz atlatılmış bi kaza, geçmiş olsun.
ilandaki linkte videonun altındaki yorumları okursanız insanların içinde motosiklet nefretini görebilirsiniz...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Motosikletler trafikte adeta serseri mayın gibi, mutlaka bir önlem alınmalı
yorumu gördünüz mü?
adama haksız diyemezsiniz gerçekten başıboş çok motorcu var + filmler diziler de ayrı bi pompalıyor motosiklet düşmanlığını:pr:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kaza mahalli kontrolsüz kavşak falan değil arkadaşlar.
Trafik ışıkları var.
Yani motosiklet kullanıcısı çok da fazla suçlu değil.
Aksine itfaiye sürücüsü suçlu görünüyor.
Geçiş üstünlüğü olması, kavşağa kontrolsüz ve hız kesmeden girme hakkı vermez.
Geçiş üstünlüğü, kontrolsüz ve hız kesmeden ışıkları geçme anlamına gelmez.
Geçiş üstünlüğünden anlaşılan bu olmamalıdır.
Hiç kimsenin kazaya sebebiyet verebilecek şekilde araç kullanma hakkı ve üstünlüğü yoktur.

Yanlış hatırlamıyorsam, geçtiğimiz aylarda bir arkadaşımız daha böyle bir kaza yapmıştı.
Sanırım sitemize üyeydi o arkadaş.
Unuttuk gitti.
Sonuç ne oldu bilmiyorum ama sanırım aynı sebepten, itfaiye aracını kullanan sürücüye dava açılmıştı.
Bilgisi olan varsa yazsın bilgilenelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst