Doga sporları yapıyorum ve herbirinin kendine ozel kasklari var, her işin-sporun kaskının kendine has özellikleri vardır, birini diğerinde kullanamadığın gibi uyduruk ucuz kasklarda kullanamassın. Ters bir durumda bir kaskın neler yapabildiğini veya yapamadığını çok gördüm. Kesinlikle ve kesinlikle iyi bir kask alınmalı. Yukarda çok güzel açıklamış arkadaşlar, güvenlik normlarına uyacak, uluslararası üretim kalite sertifikaları olacak.
Tabiki bazı kasklar çok pahalı, daha ucuz ama çok kaliteli kasklar var. Nolan ve benzerleri bencede çok pahalı, mesela memo disegn güzel kask ama moda olduğu için pahalı. Ben italyada eşime givi nin kaskını aldım, hem kaliteli hemde burdaki eş değerlerinden ucuza geldiydi, Türkiye biraz daha pahalı ne yazıkki. ama paraya kıyıp doğru dürüst bişi almalı, can sonuçta. 100-160 euro arasına gayet başarılı bir kask almak mümkün, genelde her sporun-işin kaskı aynı fiyatlarda, bu aralıktakiler özel bir durumun yoksa işini görür.