kartepe maşukiye gezimiz

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
tankpad ler olmasa motorlar photoshopla çoğaltılmış gibi duruyor:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Sapanca dönüşü Kartepe girişinde görmüştüm sizi. Hava durumuna inanıp motorla değil de arabayla gittiğim için epey bi imrenmiştim size :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
motorlar korumalıklar fotolar herşey kalite kokuyo :) gezide süper olmuş elinize sağlık
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
ne güzel bir gezi olmuş, 29 mayısta yuvacık gezisine de geliyo musunuz acaba? orda görüşebilir motosikletlerinizde çok uyumlu :D
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
motorlar korumalıklar fotolar herşey kalite kokuyo :) gezide süper olmuş elinize sağlık

teşekürler senlede bi türlü tanışma fırsatı bulamadık dosttum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------

ne güzel bir gezi olmuş, 29 mayısta yuvacık gezisine de geliyo musunuz acaba? orda görüşebilir motosikletlerinizde çok uyumlu :D
planda degişiklik olmazsa ordayım inşallah...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
güzel gezi olmuş o güzergahı hep kullanırım o taraflara gittiğimde ama maşukiyeye hiç gitmedim inşaallah yakın,paylaşımınız için saolun
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
güzel gezi olmuş o güzergahı hep kullanırım o taraflara gittiğimde ama maşukiyeye hiç gitmedim inşaallah yakın,paylaşımınız için saolun

abi bu ayın sonu yda haziran başı bolu abant yedigöllere gezi planlıyorum sizinlede bir uzun yolumuz olmasını isterim...
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
çok güzel bir gezi olmuş fotoğrafların hepsi birbirinden güzel.elinize sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst